Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، تایماز سید مصطفایی دبیر دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با تاکید بر ضرورت برگزاری این جایزه در ایجاد انگیزه و حس رقابت در بین بنگاه های اقتصادی ایران به موضوع فرهنگ سازی عملکرد مسئولانه بنگاه های اقتصادی اشاره داشت و از همه بنگاه هایی که داوطلبانه در این جایزه شرکت کردند و خود را در فرآیند داوری گروه متخصص CSR قرار دادند تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد با توجه به شعار سال در حمایت از تولید ملی، فرصتی مناسب برای بنگاه های اقتصادی ایجاد شده تا با اجرای الگوی کسب و کار منصفانه علاوه بر توسعه کسب و کار خود به رشد اقتصادی کشور نیز کمک کنند که این امر با انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی محقق خواهد شد.

ایشان در پایان یادآور شدند که توجه بنگاه ها به حوزه های مدیریتی(حاکمیت شرکتی)،کارکنان،جامعه،محیط زیست و اقتصاد در سنجش عملکرد مسئولانه بنگاه های اقتصادی که مطابق بر استانداردهای جهانی است،بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و در سومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال آینده توجه بیشتری به نقش بنگاه ها در این حوزه ها خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حمایت از تولید ملی رشد اقتصادی رقابت کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی ‌؛ عباس بیات در آیین افتتاح معرفی نمایشگاه مشاغل در خراسان شمالی گفت: هنرستان های خراسان شمالی
زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.
وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

هنرستان ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی
وی با تاکید بر اینکه هنرستان ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد .

 تحصیل ۱۴ هزار هنرجو در ۹۲ هنرستان خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی هم خواستار تقویت هنرستان ها متناسب با زیست بوم استان شد تا علم و مهارت جوانان استان در مسیر توسعه استان قرار گیرد. محمدرضا حسین نژاد وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانشجو را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم‌ در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در بخش های تولید فرش و پرورش اسب پتاسیل های قابل توجهی دارد بر تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان ها و هنرجویان تاکید کرد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، اضافه کرد: هنرستان ها و دانشگاه ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.
استاندار با اشاره به سفر رئیس جمهور و تصویب ۸ هنرستان و ارتقای آن به ده هنرستان گفت: در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام های موثری را خواهیم برداشت.

خراسان شمالی در توسعه توازن رشته ای جزو پنج استان برتر
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: کسب مهارت های لازم با نگاه عمیق مدیران هنرستان ها و توسعه متوازن رشته ای از اقدامات مهم در دو سال اخیر است به طوری که در توسعه متوازن جزو پنج استان برتر کشور هستیم که از ۳۶ درصد به ۴۴ درصد رسیده ایم .
وی افزود: توجه به هنرستان ها متناسب با رشته های بومی هر منطقه مورد توجه است.
نمایشگاه متمرکز مشاغل در ۱۴ غرفه همزمان با هفته معرفی مشاغل دست سازه ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستانهای بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم عرضه شده است.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته مشاغل نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد