Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه از سومین دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری لحظاتی پیش در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری صائب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دومین نشست از سومین دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری توسط نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان اصفهان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مرداد و شهریور سال جاری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش این دوره در پنج شنبه های مرداد ماه هر روز طی ۲ کلاس ۲ ساعته برگزار می شود و کارورزی غیرحضوری شرکت کنندگان در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

این دوره در دفتر خبرگزاری شبستان واقع در مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار می شود و نزدیک به ۵۰ نفر از علاقه مندان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در آن شرکت کرده اند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنکور۹۷ کنکور سراسری سوریه مناطق زلزله زده دولت زلزله کرمانشاه بهرام قاسمی سیاسی اخبار برگزاری دوره آموزش خبرنگاری دوره آموزش خبرنگاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه چهارم از درس‌گفتار مجازی «بازتابِ دین در علم، هنر و فناوری» با موضوع دین و روان شناسی به همت بنیاد آیت الله حائری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی استاد تمام گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد خبر 6061844 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان