Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اسکاي مدعي شده بعد از آن که منچستريونايتد متوجه شده شانس زيادي براي جذب مگواير ندارد، توجه اش را به سمت خريد يري مينا معطوف کرده است.
به گزارش آريا، منچستريونايتد نسبت به جذب هري مگواير دلسرد شده است و اکنون يري مينا مدافع کلمبيايي بارسلونا به هدف اصلي ژوزه مورينيو براي تقويت خط دفاعي تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مينا پس از اينکه در ژانويه با مبلغ 10 ميليون پوند از پالميراس به بارسلونا پيوست، فقط در 4 بازي براي اين باشگاه در لاليگا به ميدان رفت و همين موجب شد مايل به جدايي از تيمش شود. با وجود اينکه منچستريونايتد قصد داشت هري مگواير را با مبلغ 65 ميليون پوند جذب نمايد، لستر مدافع تيمش را غير فروشي اعلام نموده و همين مسئله موجب شده شياطين سرخ براي جذب 30 ميليون پوندي يري مينا اقدام نمايند.
در حال حاضر به نظر مي رسد هري مگواير در لستر باقي خواهد ماند و اين باشگاه براي تمديد قرارداد وي تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يري مينا منچستريونايتد خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها