Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت:پاکی و ایمان راسخ امام راحل به عنوان فرماندهی کل قوا، سربازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عامل اصلی موفقیت ایران در جنگ تحمیلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛سردار سید ضیاء‌الدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای بخش احمدی اظهار کرد: حرکت شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی، سوریه و عراق برای ما درس شجاعت، ایثار، عزت و اقتدار را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزنی با بیان اینکه این حرکت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگرفته از حرکت شهدای کربلا است افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از عاشورا و الگوی شهدای ما نیز شهدای کربلا هستند.

وی تاکید کرد: امنیت و آسایشی که امروز در جای جای این مرز و بوم وجود دارد و کشور ما را به یک جزیره امن در منطقه پر از آشوب خاورمیانه تبدیل کرده به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای سرافراز ما با رویکرد جهادی امنیت و آرامش پایدار را در جامعه تحقق بخشیدند و امروز وظیفه ما بعنوان ادامه دهندگان راه شهدا، ورود به عرصه سازندگی و توسعه بیشتر کشور است.

حزنی افزود: امروز ملت ایران باید قدرشناس خون پاک شهدا باشند و راه و آرمان آنها که دفاع از انقلاب و نظام بود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: اگر تا به امروز دشمنان با جنگ اقتصادی نتوانسته اند ملت ایران را شکست دهند و در مقابل عزم و اراده فولادی این ملت سر تسلیم فرود آورده اند به برکت خون پاک شهدا و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین این ملت بوده است.

حزنی بر لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و مراسم بزرگداشت یاد و خاطر شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان تاثیرگذار است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی بیان کرد: محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی دولت و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات مردم به دولت کمک می کند.

حزنی با اشاره به اینکه سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند خاطرنشان کرد: در این راستا برای محرومیت‌زدایی از هیچ کمکی به مردم مناطق محروم دریغ نخواهیم کرد.

وی از مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در ساخت مسجد جامع و مصلا در بخش احمدی خبر داد و افزود: سپاه در ساخت مسجد جامع و مصلا همان طور که در بخش های دیگر مثل آبرسانی و غیره… همکاری داشته در این بخش نیز همکاری می کند.

در این مراسم معنوی از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد، غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدای بخش احمدی از دیگر برنامه های حاشیه ایی این آیین بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین امور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان وارد میدان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مناطق روستایی و محروم یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است، ادامه داد: بسیج یک نیروی پیش‌برنده و محرک بوده و تفکر بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی با استفاده از بازوی توانمند بسیج عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در شهرستان افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان در حال اجرا است و این طرح‌ها در ۴۰ روستا عملیاتی می‌شود.

عطاری اضافه کرد: برای اجرای ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت افزود: اعتبارات این طرح از محل مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تأمین می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری اظهار کرد: طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، مرمت و بازسازی مساجد روستایی، گازرسانی به خانه محرومین، احداث خانه محرومین، تکمیل خانه‌های مددجویی در روستاها، تجهیز کارگاه‌های قالی‌بافی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی در خصوص اهداف طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی نقطه مقابل با اقدامات و توطئه‌های دشمنان است؛ زیرا طی سالیان دراز دشمن تمرکز خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی گذاشته است، افزود: امسال بالغ بر یک صد طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری