Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:13:36 GMT

کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۶۰۲۴

کاراته کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

رشت - ایرنا - کاراته کاران گیلانی با کسب 9 مدال طلا، 12 مدال نقره و 2 مدال برنز در مسابقات سبک کیوکوشین قهرمانی کشور درخشیدند.

دبیر هیات کاراته استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین رده کمربندهای زرد و نارنجی قهرمانی کشور که در زنجان به اتمام رسید، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب 9 مدال طلا، 12 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد زیکساری افزود: مانی میرزایی ، شهروز محمدی ، ابوالفضل مرعشی ، سامان آذرین ، رضا چگینی ، محمدپارسا مددپور، مالک شیرازد ، امیرحسین کرباسی و محمد قاسمی از گیلان در وزن های مختلف حریفان خود را شکست دادند و عنوان قهرمانی و مدال طلا کسب کردند.
وی ادامه داد : حسین سهرابیان ، امیرحسین بابایی ، سیداشکان ابراهیمی ، امیررضا رضایی ، مجتبی ناصرانی، محمدطاها مددپور، محسن حسنی ، علی برزگر ، مجید براری ، محمدرضا نصوری ، امیرمحمد شیرشکار و عزت الله برزگر همگی مدال نقره این رقابت ها را بر گردن آویختند.
به گفته دبیر هیات کاراته استان، مجید جهاندیده و ایلیا زلفی نیز توانستند مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کنند.
وی خاطرنشان کرد: تیم کاراته سبک کیوکوشین این استان، با کسب 23 مدال در رده تیمی نیز مقام نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد و همچنین مصطفی عسگری از گیلان موفق شد جام اخلاق این دوره از رقابت ها را به دست آورد.
در رقابت های کاراته سبک کیوکوشین رده کمربندهای زرد و نارنجی قهرمانی کشور ، بیش از 180 کاراته کار در رده های سنی مختلف از سراسر کشور حضور داشتند که در استان زنجان با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته قهرماني كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی