Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:38:44 GMT

افزایش قیمت نهاده‌ها مشکل عمده صنعت مرغ زنجان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۶۱۹۵

افزایش قیمت نهاده‌ها مشکل عمده صنعت مرغ زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: افزایش‌ قیمت نهاده‌ها و کمبود نقدینگی عمده مشکل صنعت مرغ استان است.

به گزارش ایسنا،«حسین جعفری» در پنجاه‌ و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با اشاره به وضعیت مرغداری‌ها، اظهار کرد: پیرو درخواست مرغداران استان برای بررسی وضعیت آنان، جلساتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: افزایش‌ قیمت نهاده‌ها و کمبود نقدینگی عمده مشکلاتی بودند که این واحدها با آنان مواجه هستند. هم‌چنین تسهیلات بانکی و بازپرداخت آن از دیگر مشکلاتی است که در طی این جلسات مطرح شد.

وی هم‌چنین در رابطه با مشکل صدور سند شهرک صنعتی خرم‌دره، افزود: ۹ مورد طرح تغییر کاربری اراضی برای شرکت شهرک‌های صنعتی وجود دارد که با هشت مورد آن موافقت شده و دستور استانداران همواره برای اجرا نافذ است، حتی اگر مدیریت استان تغییر کرده باشد.

در ادامه این جلسه، ‌دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان، اظهار کرد: ‌پیرو تصمیمات جلسات گذشته این ستاد مقرر شد که سیستم بانکی استان با درک شرایط موجود، مساعدت لازم را با صنعت مرغ استان انجام دهد که در این رابطه با بانک‌های عامل مکاتبات لازم انجام شد.

«سعید محمدی‌دوست» ادامه داد: اجرای این مساعدت‌ها در صورت مراجعه مدیونین و وجود اراده در پرداخت بدهی بوده، همچنین باید این افراد تسهیلات خود را در سال‌های ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ دریافت کرده باشند.

وی افزود: در انجام این مساعدت‌ها نباید افرادی که سال‌ها است بدهی خود را پرداخت نمی‌کنند با افرادی که مستحق همکاری و مساعدت هستند، مختلط شود، چون در این صورت فرصت برای سوءاستفاده‌کنندگان و فرصت‌طلبان فراهم می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که در هنگام مساعدت اتحادیه نباید فرهنگ نادرستی را نهادینه کند، خاطرنشان کرد: مشاهده شده افرادی که در این صنعت هستند سرمایه‌های خود را صرف خرید گندم از کشاورزان می‌کنند، ولی بدهی چندین‌ ساله خود به بانک‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اظهار کرد: هم‌اکنون منع قانونی برای تسویه بدهی غیرجاری و چک برای تسهیلات جدید رفع شده است که بانک‌های عامل استان برای اعطای تسهیلات به این مهم توجه کنند.

«ناصر فغفوری» با اشاره به صدور سند شش‌دانگ شهرک صنعتی خرم‌دره، ادامه داد: در سال ۹۲ و زمان مدیریت استاندار سابق نسبت به طرح کاربری زمین‌های این منطقه اقدام شد ولی متاسفانه اداره امور اراضی برای صدور سند تغییرات انجام شده، تایید استاندار وقت را می‌طلبد.

وی افزود: دستورالعمل مسئولان در همه زمان‌ها لازم‌الاجرا بوده و طرح کردن این‌گونه مباحث منطقی نیست و بهتر است طبق دستور استاندار پیش، طرح کاربری زمین‌های شهرک صنعتی خرم‌دره طبق روال انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مرغداري منطقه زنجان نهاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری