Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:58:07 GMT

پسر 6 ساله اصفهانی در استخر کشاورزی جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۶۳۸۲

پسر 6 ساله اصفهانی در استخر کشاورزی جان باخت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه عصر امروز در شهر اصفهان نرسیده به پل خورزوق رخ داد.
دکتر غفور راستین افزود: این پسر بچه پس از بیرون کشیده شدن از آب با آمبولانس اورژانس به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شد اما در نهایت جان خود را از دست داد.
شهر خورزوق در دو کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 48 پایگاه شامل 36 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
ت/7135 / 1339
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اتوبوس اصفهان فوریت های پزشکی فوریت های پزشکی استان کشاورزی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان