Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز تاکید کرد: نیروهای پایگاه هوانیروز تبریز در آمادگی کامل برای انجام هر گونه ماموریت ابلاغی به سر می‌برند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ غلامرضا شایان در همایش تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان با اشاره به بیلان کاری و مواردی از فعالیت‌های پایگاه هوانیروز تبریز تصریح کرد: کارکنان غیور فنی پایگاه در بحث تعمیر و نگه‌داری، در سایه لطف الهی، اعتماد مسئولان و با الهام از فرامین راهبردی بنیانگذار انقلاب، عملیات‌های بزرگ و ارزشمندی را همپای سایر پایگاه‌ها انجام داده و در اوج آمادگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به فعالیت‌های پروازی پایگاه اشاره کرد و گفت: در این پایگاه علاوه بر پشتیبانی از یگان‌های رزمنده در صحنه نبرد، در بحث مردم یاری نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است، به طوری که با همکاری خلبانان پایگاه هوانیروز تبریز با اورژانس تبریز، ۷۰۰ سورتی پرواز برای امدادرسانی در قالب ۴۰۰ ساعت انجام شده و بیش از ۶۰۰ بیمار در مناطق کم برخوردار و مصدومان سوانح جاده‌ای به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.
وی ادامه داد: پایگاه هوانیروز تبریز همچنین در ایجاد پل هوایی و انتقال مواد غذایی و دارویی به مراکز حادثه دیده نقش ارزنده‌ای را ایفا کرده است. تیم پروازی و اورژانس هوایی پایگاه در سیل عجب شیر - آذر شهر نیز اقدامات قابل توجهی انجام داد. 
شایان در ادامه با اشاره به تاریخ وزین هوانیروز تصریح کرد: ما در پایگاه هوانیروز تبریز، آماده هر گونه ماموریت ابلاغی بوده و عملکرد کنونی را مدیون انتقال تجربه توسط پیشکسوتان هستیم، امیدواریم اقدامات هوانیروز، زمینه‌ی تحقق منویات رهبری را فراهم آورد.
وی در پایان به هدف برگزاری همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: این همایش در راستای تحقق منویات رهبری و بر اساس سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر تجلیل و تکریم خانوادگان شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتانی که در انتقال دانش و تجربه به نسل‌های جوان اهتمام داشتند، برگزار شد.
همایش تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان به همت پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز در سالن همایش‌های "سینما سرباز" تبریز و با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی انقلاب جانبازان خانواده های شهدا مراکز درمانی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام این شورا تظاهرات سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و نیز ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.
این راهپیمایی در شهر اراک از مسیر مصلی بیت المقدس، خیابان دانشگاه و میدان نماز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کوثری: شلیک به ریزپرنده ها بخاطر آماده باش پدافند هوایی است /بازی اسرائیل دیگر قدیمی شده است
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان +فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز