Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@02:21:02 GMT

کارخانه روغن نباتی حیات به چرخه تولید بازمی گردد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۶۵۰۲

کارخانه روغن نباتی حیات به چرخه تولید بازمی گردد

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با اشاره به اهمیت احیاء واحد های تولیدی استان، افزود: کارخانه روغن نباتی حیات از واحدهای مهم تولیدی استان است که در زمان فعالیت شرایط اشتغال بسیاری را فراهم کرده بود.
وی تصریح کرد: با احیاء این واحد تولیدی از هدر رفت سرمایه های بسیاری که صرف احداث این کارخانه شده، جلوگیری و افرادی که با تعطیلی این واحد بیکار شده بودند ،مجدد مشغول به فعالیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تامین خوراک این کارخانه برای اینکه در روند چرخه تولید دچار مشکل نشود، بسیار مهم بوده و از همین رو جهاد کشاورزی به صورت ویژه این موضوع را دنبال نماید.
این مقام مسوول تاکید کرد: واحد های تولیدی غیرفعال و یا در تملک بانک ها با صرف هزینه های سنگین ایجاد شده اند و ضروری است برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال و ایجاد اشتغال تمام توان خود را برای احیاء مجدد آنها بکار بگیریم.
حیدری بیان داشت: هم اکنون حرکت بسیار خوبی در سطح هرمزگان با همکاری دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک های استان برای احیاء واحد های تولیدی در حال انجام است که تداوم این روند با سرعت هر چه بیشتر ضروری است.
وی تاکید کرد: فرمانداران به همراه دبیران کارگروه های شهرستانی مشکلات واحد های تولیدی را شناسایی، احصاء و پالایش و جهت اخذ تصمیم های مناسب به کارگروه استانی منعکس کنند.
کارخانه تولید و بسته بندی روغن نباتی حیات هرمزگان با 5 هزارو 100متر زیربنا در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شماره یک بندر عباس احداث شده که در زمان فعالیت ، بیش از 120 نفر در آن مشغول به کار بودند.
7198/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اشتغال ایجاد اشتغال جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی سرمایه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان یزدانی مدیر واحد تولید نوشیدنی‌ها بر اساس گیاهان دارویی و قهوه‌ها گفت :در این واحد برای ۱۷ نفر اشتغال زایی شده و  بر پایه گیاهان دارویی استان  نوع محصول تولید می‌ شود و میزان تولید ۴۲۰ هزار کیلو در سال است. 
در استان کرمان بیش از ۲۰۰۰ واحد کوچک و متوسط با ۳۵ هزار نفر اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند.
به گفته میجانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تفاهمنامه ای با یکی از بانک‌های عامل استان منعقد شده تا از محل منابع شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک قریب به ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تزریق می‌شود.
واحد تولید انواع شیرینی هم با ۴۸ نفر اشتغال افتتاح شد.
یکی از برکات حمایت از واحدهای تولیدی کوچک در استان ارتقای رتبه فضای کسب و کار است.
حسن زاده معاون امور اقتصادی استاندار کرمان هم گفت با توجه به برنامه دولت که توسعه پایدار و متوازن است از ابتدای دولت در استان از ۴۵ ناحیه و شهرک صنعتی امروز و در پایان سال ۱۴۰۲ به ۴۹ واحد رسیده ایم که حدود ۲۰۰۰ شغل هم ایجاد شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • ارز آوری ۳۰ هزار دلاری تولید در‌های ضد سرقت در سلماس
  • احیاء ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • ایجاد ۷۵۰ شغل جدید با احیاء واحد‌های صنعتی