Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد دلارام در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به اراضی ملی در شهرستان رودسر، اظهارکرد: عده ای به منظور سودجویی و تصرف اراضی دولتی اقدام به دیوارچینی در خیابان پره صیادی شهر رودسر کرده اند.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع، واحد حقوقی اداره راه و شهرسازی و گشت حفاظت از اراضی ملّی و دولتی شهرستان رودسر از ادامه دیوارچینی جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر ضمن گلایه از شهرداری این به دلیل صدور پروانه دیوارچینی برای متصرفان در اراضی دولتی، گفت: براساس هماهنگی با دادستان و دستگاه های نظارتی و پس از برگزاری جلسه پیرامون تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی شهر رودسر، مقرر شد شهرداری و ادارات خدمات رسان اعم از آب، برق و گاز از صدور هرگونه مجوز یا انشعاب در اراضی دولتی خودداری کنند.

وی تأکید کرد: این دستگاه ها باید قبل از صدور مجوزات مربوطه از اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر استعلام کنند.

دلارام در ادامه یادآورشد: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت المال اجازه نمی دهیم تعرضی به اراضی دولتی در شهرستان رودسر صورت گیرد.

به گفته این مسئول پرونده تمامی متصرفان جهت رسیدگی به دستگاه قضایی شهرستان رودسر ارسال شده است.

کد خبر 4363629

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی رفع تصرف از اراضی ملی رودسر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد بیرجند زلزله سانحه تصادف دهه کرامت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر