Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@23:43:00 GMT

افزایش شعب شرکت جوان سیر ایثار در سراسر کشو

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۶۷۶۹

افزایش شعب شرکت جوان سیر ایثار در سراسر کشو

محمد حسن دهقان مدیرعامل شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در حاشیه سرکشی به شعبه های این شرکت در شهرستان های سمنان و شاهرود گفت: این سفر علاوه بر سرکشی و حضور در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار در شهرستان شاهرود به منظور تقویت شعب استان سمنان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در صورت آماده بودن و فراهم بودن زمینه به دنبال افزایش نمایندگی و شعب این شرکت در استان سمنان هستیم، گفت: در این سفر به استان سمنان توفیقی حاصل شد از کارخانه عقاب افشان که تولید کننده اتوبوس اسکانیا است؛ بازدیدی داشته باشیم.

 مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار گفت: کارخانه عقاب افشان با توجه به اینکه تأمین کننده نیازمندی های شرکت جوان سیر در سراسر کشور و تقویت کننده ناوگان شرکت جوان سیر استان است در راستای حمایت از تولید ملی و اقدامات شایسته و خوبی که در کارخانه عقاب افشان  در سمنان انجام شده است که بسی مایه افتخار و سربلندی است و باید بگویم نسبت به بازدیدهای قبلی بسیار رشد، ترقی و پیشرفت خوبی داشته است که به همین دلیل سعی می کنیم کلیه نیازمندی های شرکت جوان سیر را برای گسترش و تأمین نیازمندی های نیروهای مسلح و خصوصاً بسیج و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور از این ظرفیت خوبی که با تولیدات به روز خودش در اتوبوس و مینی بوس دارد، استفاده کنیم.

دهقان عنوان کرد: شرکت جوان سیر از ابتدای به وجود آمدنش هدفش سبک کردن بار حمل و نقل نیروی انسانی و مسافر از ناوگان عمومی کشور و کمک به ناوگان عمومی در کنار مردم که فشاری بر مردم و بازار سیاه و کمبودها نباشد و با این هدف راه اندازی شد و هم اکنون هم آماده سرویس دهی به بسیجیان در برنامه های راهیان نور، برنامه هایی همچون سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و حضور بسیجیان در مانورهایی که در سطح کشور انجام می شود،  هست که خود به خود بار حمل و نقل را از  دوش مردم برداشته و در مواقع ضروری از این ظرفیت برای کمک به مردم و کمک به ناوگان عمومی کشور و برآورده کردن پایانه های حمل و نقل عمومی کشور را انجام می دهند.

وی گفت: چشم انداز این شرکت با توجه به ظرفیت ها و محدودیت های موجود در کشور چشم انداز های گسترده ای را دیده بودیم اما با توجه به کاهش اعتبارات و نقدینگی در کشور و همچنین در زمینه تولید اتوبوس در کشور دارد امیدواریم بتوانیم شعباتمان را در تمام شهرهای کشور گسترش ددهیم و موجودی ناوگانمان را که الان در حد 600 دستگاه هست تا 1000 دستگاه برسانیم و بتوانیم به مجموعه های شعبات سرویس دهی و کمک کنیم تا در درجه اول به بسیج و نیروهای مسلح و جامعه هدفمان یعنی خانواده شهدا و ایثارگران در بحث های سیاحتی و زیارتی سرویس دهی انجام شود و در کنار آن آماده خدمت رسانی به مردم هستیم.

مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار بیان کرد: ما امیدواریم که این سعادت نصیبمان شود چون به نام و برای بسیج این مجموعه ایجاد شده بتوانیم خدمتگذارشان باشیم و فرهنگ بسیجی را در مجموعه جامعه اشاعه دهیم تا قدمی در حفظ دستاوردهای انقلاب که یادگار امام راحل هست برداشته باشیم و در راستای اقتصاد مقاومتی هر آنچه توان داریم جامعه عمل بپوشانیم و از بسیجیان درخواست داریم در این راستا کمک کنند تا در این برهه حساس کنونی از نظر اقتصادی و سیاسی گامی کوچک برداشته و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته باشیم.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما