Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه در ارتباط با برگزاری این رویداد بزرگ انجام شده است. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ استانها اردیبل نظرات

جمال پیله‌ور در گفت‌وگو با  خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های جهان آذر ماه در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه در ارتباط با برگزاری این رویداد بزرگ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اداره کل ورزش و جوانان استان تمهیدات لازم را برای برگزاری این رویداد بزرگ در ورزشگاه رضازاده اردبیل انجام داده است گفت: انتظار می‌رود این رویداد بزرگ با حضور تماشاگران اردبیلی از شور و نشاط خاصی برخوردار شود و اردبیل بار دیگر از رویدادهای بزرگ جهانی سربلند بیرون آید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: رشته کشتی علاقه‌مندان زیاد و خاصی در اردبیل دارد و بی‌شک با برگزاری مسابقات کشتی باشگاه‌های قهرمانی جهان شاهد حضور خیل عظیمی از تماشاگران خواهیم بود که شور و نشاط خاصی به برگزاری مسابقات می‌دهند.

پیله‌ور از آمادگی اردبیل برای میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی در سطح کشوری و بین‌المللی خبر داد و گفت‌: ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور کامل تجهیز شده و آماده برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های بزرگ ورزشی استان حضور پرشور تماشاگران پرشور اردبیلی است که این مسئله در دو رویداد بزرگ والیبال در اردبیل و تیم فوتبال شهرداری ثابت شد.

کسب 243 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران اردبیلی در مسابقات آسیایی و کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: ورزشکاران اردبیلی توانسته‌اند 243 مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی و کشوری به دست آورند و برای استان اردبیل و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

پیله‌رو با اشاره به این که ورزشکاران بانوی اردبیل از سال گذشته توانسته‌اند در مسابقات آسیایی دو طلا، دو نقره و 8 برنز کسب کنند افزود: ورزشکاران مرد نیز در مسابقات آسیایی  6 طلا، 5 نقره و سه برنز کسب کردند.

وی با اشاره به این که بانوان اردبیلی از سال گذشته در مسابقات کشوری نیز 42 طلا، 32 نقره و 36 برنز کسب کردند گفت: آقایان نیز در این دوره از مسابقات 42 طلا، 31 نقره و 39 برنز کسب کردند و  برای اردبیل افتخارآفرینی کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از حضور 34 ورزشکار بانو و 61 ورزشکار مرد در اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی از سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: حمایت از این ورزشکاران اولویت اساسی است که در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی گفت: شهرستان اردبیل میزبانی ده مسابقه کشوری در رده بانوان و 21 مسابقه نیز در رده آقایان بود که 73 نفر از بانوان و 82 نفر از آقایان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با بیان این که اردبیل میزبانی 56 مسابقه استانی در رده بانوان و 21 مسابقه آقایان را عهده‌دار بود افزود: 154 مسابقه بانوان و 192 مسابقه آقایان در اردبیل برگزار شده است.

مسابقات شنا و شمشیربازی کشور به میزبانی شایسته اردبیل برگزار شد

وی گفت: مسابقات شنای زیر 14 سال کشور به میزبانی اردبیل در استخر نشاط اردبیل برگزار شد و این دوره از مسابقات به صورت منظم و باشکوه برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: مسابقات شمشیربازی قهرمانی ایران در رده جوانان و نوجوانان نیز در اردبیل برگزار شد که در این مسابقات بیش از 23 استان کشور حضور داشتند که در نوع خود بی‌نظیر بود.

پیله‌ور افزود: برنامه‌های مختلفی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها تجلیل از انصاری‌فرد، تجلیل از ملی پوشان گلبال و شمشیربازی و تجلیل از برگزاری جشنواره بازی‌های کودکان بود.

وی تصریح کرد: حمایت از قهرمانان ورزشی یکی از اولویت‌های اساسی است که انتظار می‌رود مسئولان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند و ما مدیون تلاش قهرمانان اردبیلی هستیم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

پیله‌ور ازحضور تیم کشتی اردبیل با نام بیمه رازی در رقابت های لیگ و جهانی خبر داد و افزود: مربیان این تیم رنگرز و بیابان گرد هستند.

راه‌اندازی 9 ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

وی از راه‌اندازی 9 ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل خبر داد و گفت: این ایستگاهها برای توسعه ورزش همگانی برای جذب اقشار مختلف مردم به سمت ورزش صورت گرفته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل توسعه ورزش همگانی را امری مهم دانست و گفت: در این زمینه با حمایت ورزش و جوانان استان و مسئولان ذی‌ربط اقدامات خوبی انجام شده است.

پیله‌ور برنامه‌ریزی برای اجرای مستمر برنامه‌های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت این قشر نیز تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده شده است.

وی از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان برای نخستین بار در اردبیل خبر داد و گفت: اهتمام ویژه برای بانوان اولویت اساسی است چرا که بانوان ورزشکار اردبیلی نیز ظرفیت‌های بالایی دارند.

پیله‌ور با تشکر از مسئولان مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار اردبیل گفت: در این مدت حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام شده که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جایگاه ورزش را به موقعیت مناسب برسانیم.

گفت‌وگو از اکبر رزمی

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل