Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هيات فلسطيني برگزاري تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره غزه اعلام کرد، پرونده حقوقي کاملي درباره تجاوزات و جنايت هاي رژيم صهيونيستي در تظاهرات حق بازگشت به دادگاه بين المللي کيفري تحويل داده است.
به گزارش روز چهارشنبه پارس تودي به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين؛ در اين پرونده به شهادت بيش از 150 فلسطيني و زخمي شدن دست کم 16 هزار نفر در تظاهرات حق بازگشت، اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هيات برگزاري تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره غزه اعلام کرد، اين پرونده شامل گزارش حقوقي درباره تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره غزه و گزارش هاي تخصصي درباره جنايت هاي رژيم صهيونيستي عليه کودکان، روزنامه نگاران و تيم هاي پزشکي است.
راهپيمايي مسالمت‌آميز «حق بازگشت» از 30 مارس به مناسبت «روز زمين» در نوار مرزي باريکه غزه و سرزمين‌هاي اشغالي آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
هدف فلسطينيان از راه اندازي تظاهرات حق بازگشت، تاکيد بر پايبندي خود به حق بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين خود و لغو محاصره نوار غزه است. 139/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی