Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:20:08 GMT

عکس/ مسابقات غواصی ارتش های جهان در نوشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۷۳۷۴

مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی ارتش های جهان در رشته غواصی عمق چهارشنبه شب طی آئینی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسئولان نظامی کشورهای شرکت کننده در نوشهر برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ غواصی مسابقات ارتش های جهان مسابقه نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان

رقابت های کیو تور مرحله نهایی انتخابی ورزشکاران اسنوکر برای حرفه ای شدن و پیوستن به انجمن حرفه ای های جهان(WST) از ۲۳ لغایت ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به میزبانی کشور بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو  برگزار می شود.

امیر سرخوش کاپیتان سرشناس اسنوکر کشورمان که در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد, در فینال گروه خود موفق شد در مقابل لولیان بویکو از اوکراین به برتری ۱۰ بر ۸ دست پیدا کند و جواز حضور در انجمن حرفه از ها را کسب کند.

سرخوش با این افتخار آفرینی به عنوان سومین ایرانی جواز حضور در رقابت های اسنوکر حرفه ای را کسب کرد. او به همراه حسین وفایی دو ایرانی حاضر در رقابت های بین المللی حرفه ای ها می باشد.

او سه دوره نائب قهرمانی اسنوکر جهان، و چندین قهرمانی اسنوکر ۱۵ توپ و شش توپ قاره آسیا و ده ها قهرمانی اسنوکر کشورمان را در کارنامه خود دارد.

سرخوش برای رسیدن به دیدار نهایی موفق شد هاروی چندلر از کشور انگلستان را ۵ بر ۴ و استیون هال وورث دیگر نماینده کشور انگلستان  را با نتیجه ۶ بر دو شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند. او در دیدار نهایی در یک بازی ۱۰ ساعته موفق شد حریف خود را شکسا دهد و به (WST) راه پیدا کند.

مرحله مقدماتی این مسابقات نیز چند ماه پیش در کشور امارات برگزار شد و امیر سرخوش موفق به عنوان قهرمانی در مسابقات مقدماتی شد و به عنوان نفر نخست از قاره آسیا راهی مرحله پایانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • سقوط ۲۱ پله‌ای نوشاد عالمیان/ رنکینگ ۴۹ جهان از دست رفت
  • کامران قاسم‌پور کارمند شد!
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آن‌ها
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آنان
  • اهدای پاداش کسب نشان‌های طلا و برنز مسابقات قهرمانی جهان به صفدریان و بهشتی راد
  • قهرمان جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی شکست خورد!
  • ۲ اسطوره دنیای بدنسازی در مسابقات آرنولد کلاسیک بریتانیا + فیلم
  • یک اتفاق تلخ و یک ریسک بزرگ؛ دور شدن دلخانی از قامت قهرمانِ جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان