Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، با پایان یافتن چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، شامگاه گذشته، 10 مردادماه، آقایان مهدی شجاع، حسین پورکویر و علی‌اصغر شم‌آبادی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق انتخاب شدند.

صوت تلاوت‌های قاریان برتر این مسابقات که بر اساس قرعه مرحله نهایی از آیه 19 تا 26 سوره «احقاف» انتخاب شده بود، در قسمت زیر قابل پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاوت حجت‌الاسلام مهدی شجاع

دانلود

تلاوت حسین پورکویر

دانلود

تلاوت علی‌اصغر شم‌آبادی

دانلود

گفتنی است، پیش از این نیز در بخش قرائت ترتیل آقایان حامد حسینی، محمد شیرین و سیدحجت ترحمی به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن مهدی شجاع قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال قهرمانی کشور، باحضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۸ فروردین۱۴۰۳  به میزبانی فدراسیون شطرنج در تهران در حال برگزاری است.   در این مسابقات از خراسان رضوی در رده سنی زیر ۱۸ سال، پرینا اخوان و نازنین فاطمه عصارزاده  و در رده سنی زیر ۱۶ سال ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی حضور دارند.    شطرنج بازان در رده سنی زیر ۱۴ سال هستی شریف مشهدی و  روشا اکبری و رده سنی زیر ۱۲ سال هم آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پورهستند.    در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز  ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و  اسما حسن پور  و  در رده سنی زیر ۸ سال نیز نگار فروغی، نگین فروغی،  النا جعفری و سارا مفتاحی  حضور  دارند.  برگزیدگان این مسابقات فردا معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند