Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالیپور، معاون خدمات شهری شهردار اهواز بیان داشت: با حضور شهردار اهواز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری نشست مشترکی بر گزار شد  که مقرر گردید 2 ایستگاه آتش نشانی در شرق و غرب اهواز را به منظور راه اندازی 2 مرکز فرماندهی مدیریت بحران تجهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک سالن چند منظوره در یکی از مناطق شهر اهواز احداث می شود که این سالن که در حال حاضر به شکل یک سوله نیمه کاره در یکی از مناطق شهر اهواز قرار دارد هماهنگی های لازم با معاونت فنی انجام شده و مقرر شد در مرحله اول با مشاور طرح نشست‌هایی دایر شود تا الزامات، اصول و ملاحظات بحران و پدافند غیر عامل در تکمیل این پروژه لحاظ شود.

عالیپور عنوان کرد: پس از اعمال اقدامات تکمیلی به عنوان سالن چند منظوره و فرماندهی مدیریت بحران تجهیز و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرامرزی، مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه شهردار اهواز بر احداث و تجهیز سالن‌های چند منظوره و مرکز فرماندهی مدیریت بحران در شهر اهواز تاکید دارند پیش بینی می‌کنیم در صورت تخصیص بودجه لازم تا پایان سال بتوانیم این سالن چند منظوره را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: 2 مرکز فرماندهی و مدیریت بحران در شرق و غرب اهواز نیز در حال تجهیز هستند که امیدواریم بخش زیادی از فرایند آماده سازی این 2 مرکز نیز تا پایان سال پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/م

ساخت مرکز فرماندهی مدیریت بحران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود