Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تونسی الدحیل گفت: هدف ما کسب آمادگی صددرصدی برای مصاف با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

طرفداری-نبیل معلول، سرمربی جدید الدحیل قطر پس از شکست الدحیل برابر الریان و از دست دادن جام قهرمانی شیخ‌قاسم قطر گفت:

این یک بازی در آغاز فصل بود و الدحیل هنوز از نظر جسمانی به آمادگی لازم نرسیده است. تمرین‌های آماده‌سازی ما تقریبا از ماه گذشته آغاز شد و هدف ما در زمان باقیمانده رسیدن به آمادگی صددرصدی جهت بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الدحیل قطر ادامه داد:

پیش از مصاف با پرسپولیس 3 بازی در لیگ ستارگان قطر برگزار می‌کنیم و این فرصت را داریم تا به طور مطلوب آماده شویم. 

دیدار رفت الدحیل قطر و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 27 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسپرسپولیسلیگ قهرمانان آسیابرچسب‌ها: الدحیل قطرقطرپرسپولیس-الدحیل قطرنبیل معلول برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر نبیل معلول، سرمربی الدحیل: با آمادگی صددرصدی به مصاف پرسپولیس می رویمساری: از وضعیت ویلیان راضی نیستم و باید با خودش صحبت کنم؛ چلسی برای حفظ ستاره‌هایش تلاش خواهد کردشکست ناپذیری برانکو مقابل فولاد؛ پروفسور به دنبال هفتمین دیدار بدون باختخلاصه بازی ستاره های لیگ امریکا 1 (3)-(5) 1 یوونتوستمرینات آماده سازی ترابزون اسپور با حضور وحید امیری و مجید حسینیامری: عملکرد آرسنال مقابل چلسی رضایت‌بخش بود؛ آینده رمزی؟ این سوال را باید از بازیکن و باشگاه بپرسیدرسمی؛ شیخو کویاته به کریستال پالاس پیوستفوتبالیست های متولد امروز؛ 2 آگوستورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 1 آگوست 2018ستاره های لیگ امریکا 1 (3)-(5) 1 یوونتوس؛ سومین پیروزی بیانکونری در بازی های پیش فصلورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 10 مرداد 1397مودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!بنفیکا 2-3 المپیک لیون؛ عقاب های پرتغال حریف شاگردان ژنسیو نشدندگزارش تصویری؛ چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال (جام بین المللی قهرمانان 2018)خلاصه بازی چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنالورسالیکو: از بازگشت به ایتالیا خوشحالم و افتخار می کنم که عضو باشگاه بزرگی مثل اینتر هستمچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیهیگواین: خوشحالم که ماجراجویی جدیدی را آغاز می کنم؛ با گتوزو صحبت کرده امتیم های راه یافته به مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 و نحوه برخورد آنهاگونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس) بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندغیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوسترومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!پست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟غیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعینگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوسغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شودمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استادعای سان: منچسترسیتی به دنبال جذب قدوس؛ گواردیولا بازی ملی پوش ایرانی را از نزدیک تماشا کرده است!گونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)گونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد

اعتراض هواداران میلان جواب داد؛ خولن لوپتگی جانشین استفانو پیولی نمی‌شود

طرفداری | به‌نظر می‌رسید توافق میان میلان و خولن لوپتگی تمام شده است اما این سرمربی اسپانیایی هدایت روسونری را برعهده نمی‌گیرد.

گاتزتا دلو اسپورت طی روزهای اخیر اصرار داشت میلان برای امضای قراردادی سه ساله با خولن لوپتگی، سرمربی پیشین وولورهمپتون و سویا به توافق رسیده اما اعتراض هواداران میلان به انتصاب این سرمربی 57 ساله باعث شد مالکان روسونری در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. گاتزتا حالا در گزارشی جدید، مدعی شده مالکان میلان در پی اعتراض هواداران، لوپتگی را استخدام نخواهند کرد و در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستند. 

گزینه‌های جدید هدایت میلان

میلان وضعیت 5 سرمربی دیگر را زیرنظر گرفته که روبرتو دزربی، سرمربی ایتالیایی برایتون یکی از آن‌ها است. پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه، مارسلو گایاردو و دومنیکو تدسکو دیگر نام‌های لیست میلان هستند. با وجود این‌که هواداران میلان خواستار سپرده شدن هدایت تیم‌شان به آنتونیو کونته هستند، مالکان میلان هیچ تماسی با این سرمربی پرافتخار ایتالیایی نداشته‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد