Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب رشنو، شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوش اظهار داشت: انبار ذخیره مواد شیمیایی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان در شهرستان شوش شامگاه چهارشنبه طعمه حریق شده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی با مهار به موقع توسط تیم آتش‌نشانی خسارت جانی نداشته است، افزود: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا حریق را مهار کرده و مانع از سرایت آتش به سایر قسمت‌های کارخانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پی وقوع این آتش سوزی نیروهای آتش نشانی از شهرهای شوش، دزفول، الوان، شاوور، حر و نیز شرکت‌های نیشکر هفت تپه و کاغذ پارس به محل اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی شوش تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران و کارکنان این شرکت آسیبی نرسید و کارشناسان پس از خاموش شدن آتش سوزی، علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارات وارده را بررسی می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت