Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم سينمايي «هزارپا» همچنان به فروش موفق خود ادامه مي‌دهد.
به گزارش آريا به نقل از آي سينما، اين فيلم که با آغاز اکران خود بسياري از رکوردهاي فروش تاريخ سينماي ايران را شکسته، در هفته گذشته هم بيش از 4 ميليارد تومان فروش کرد و به پرفروش ترين فيلم هفته تبديل شود. اين کمدي همچنين در کمتر از يک ماه به پرفروش‌ترين فيلم امسال تبديل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هزارپا
جديدترين ساخته ابوالحسن داودي، با بازي رضا عطاران، جواد عزتي، سارا بهرامي، شهره لرستاني، مهران احمدي، نعيمه نظام دوست، امير مهدي ژوله و... از چهار هفته پيش در سينماهاي کشور به نمايش درآمد. اين فيلم تنها در هفته گذشته 4 ميليارد و 241 ميليون فروش کرد و درآمدش از گيشه به 16 ميليارد و 654 ميليون تومان برسد. اين فيلم با عبور از «مصادره» عنوان پرفروش ترين فيلم در سال 97 را به خود اختصاص داد.

خاله قورباغه
فيلم عروسکي «خاله قورباغه» به کارگرداني افشين هاشمي و تهيه کنندگي فرشته طائرپور، بعد از پنج هفته اکران يک ميليارد و 386 ميليون تومان فروش کرده است. اين فيلم در هفته گذشته نيز، 406 ميليون تومان درآمد کسب کرده است. نکته جالب آمار فروش اين هفته به فروش اين فيلم عروسکي باز مي‌گردد. اين فيلم در هفته‌هاي آغازين اکران خود به درآمد چشمگيري دست نيافت اما هفته به هفته توانست فروش خود را افزايش دهد تا در پنجمين هفته اکران خود به دومين فيلم پرفروش تبديل شود.

تگزاس
آخرين ساخته مسعود اطيابي که از بيست و نهم فروردين ماه در سينماهاي کشور به روي پرده رفت. اين فيلم در هفته گذشته 396 ميليون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گيشه به رقم 13 ميليارد و 707 ميليون تومان برسد. در «تگزاس» حميد فرخ نژاد، سام درخشاني و پژمان جمشيدي نقش هاي اصلي را بازي مي کنند.

کاتيوشا
کمدي «کاتيوشا» ساخته علي عطشاني با بازي هادي حجازي فر، احمد مهرانفر، ليلا اوتادي، ميترا حجار، ارژنگ اميرفضلي، بيژن بنفشه‌خواه، نيما شاهرخ‌شاهي، قاسم زارع و... در اولين هفته اکران خود 372 ميليون تومان فروش کرد تا چهارمين فيلم پرفروش هفته نام گيرد.

دارکوب
فيلم بهروز شعيبي براي اولين بار در سي و ششمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن و مکمل مرد را براي سارا بهرامي و جمشيد هاشم پور به ارمغان آورد. اين فيلم پس از پنج هفته اکران تاکنون يک ميليارد و 464 ميليون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نيز، 218 ميليون تومان درآمد کسب کرد.

دشمن زن
کمدي «دشمن زن» ساخته کريم اميني با بازي سام درخشاني، الناز حبيبي، بهاره کيان افشار ، بهرنگ علوي و... بعد از 7 هفته، دو ميليارد و 650 ميليون تومان فروش کرد. اين فيلم در هفته گذشته 216 ميليون تومان درآمد کسب کرد‌.

من ديوانه نيستم
«من ديوانه نيستم» ساخته  عليرضا اميني با بازي مهران احمدي، مجيد صالحي، برزو ارجمند، هادي کاظمي، محمدرضا هدايتي و... در اولين هفته نمايش خود 126 ميليون تومان فروش کرد

به وقت خماري
کمدي «به وقت خماري» ساخته محمدحسين لطيفي با بازي هادي کاظمي، مهدي فخيم‌زاده، هنگامه قاضياني، هومن برق نورد، سيما تيرانداز و... در پنجمين هفته اکران خود 974 ميليون تومان فروش کرد. اين فيلم در هفت روز گذشته نيز 100 ميليون تومان درآمد کسب کرد.

خجالت نکش
اولين ساخته سينمايي رضا مقصودي با بازي احمد مهرانفر، شبنم مقدمي، ليندا کياني، شهره لرستاني، الناز حبيبي، علي صالحي و سام درخشاني بعد از سيزده هفته اکران چهار ميليارد و 521 ميليون تومان فروش کرده است. اين کمدي در هفته گذشته 53 ميليون تومان فروخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گيشه سينما هزارپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران