Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@22:04:08 GMT

آیفون های جدید دو سیم کارت می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۷۸۹۲

آیفون های جدید دو سیم کارت می شود

بسیاری از توسعه دهندگان جدیدترین نسخه بتا سیستم عامل iOS ۱۲، خبر احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های ۲۰۱۸ را تایید کردند.

ایران آنلاین /همانطور که می دانیم اپل قرار است در ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از محصولات جدیدش از جمله مدل های جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون رونمایی کند، بنابراین گزارش های بسیاری مبنی بر دو سیم کارته شدن حداقل یکی از این گوشی ها در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعات و گزارش ها کاربران بسیاری را خوشحال کرده است چراکه تاکنون گوشی های آیفون تنها از یک سیم کارت برای استفاده کاربران پشتیبانی می کردند و این برای خیل عظیمی از کاربران که این روزها دو یا چند سیم کارت فعال دارند، وضعیت سخت و دشواری را بوجود می آورد و همین امر باعث می شد گوشی های اندرویدی سایر برندهای تلفن همراه را تهیه و خریداری کنند.

بر اساس این شایعات، گوشی تلفن آیفون ۱۰ پلاس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و نمایشگر نوع اولد (OLED) با پشتیبانی از دو سیم کارت معرفی و عرضه خواهد شد.

اما حالا به تازگی گزارش جدیدی از سایت خبری  ۹to۵Mac منتشر شده است که نشان می دهد توسعه دهندگان نسخه بتا و آزمایشی سیستم عامل آی او اس ۱۲ (iOS ۱۲)، این خبر احتمال عرضه آیفون دو سیم کارته را تایید کرده اند. حتی در این خبر، وجود یک قسمت اضافه برای سیم کارت سوم هم تایید شده است.

بنابراین می توان با احتمال خیلی بیشتری گفت که مدل آیفون ۱۰ پلاس که بزرگترین نمایشگر را در میان گوشی های مدل ۲۰۱۸ اپل دارد، از وجود حداقل یک سیم کارت دیگر (دو سیم کارته) پشتیبانی خواهد کرد.

اگر چنین خبری صحت داشته باشد، این نخستین باری است که اپل تصمیم گرفته است یک گوشی با پشتیبانی بیش از یک سیم کارت را معرفی و روانه بازارهای جهانی کند و این به طور قطع بسیاری از کاربران را خوشحال کرده و به تعداد طرفدارانش خواهد افزود چراکه احتمال زیادی وجود دارد بسیاری به دلیل تک سیمکارته بودن گوشی های آیفون، به سمت سایر برندهای موبایل رفته بودند و اکنون با این قابلیت جدید، باری دیگر به سمت گوشی های آیفون اپل کشانده و جذب شوند.

بر اساس اخبار قبلی، در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون ۱۰ کنونی وارد بازار شوند.

اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی - KGI securities  پیش‌تر در فروردین ماه اعلام کرده بود که دو مدل از آیفون‌های سال ۲۰۱۸ از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

استفاده از دو سیم‌کارت در گوشی‌های هوشمند یکی از دلایلی است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی را در مقایسه با آیفون محبوب‌تر کرده است چراکه بسیاری از کاربران این روزها از دو یا چندین سیم‌کارت استفاده می‌کنند که پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند مزیت بزرگی در خریداری و انتخاب موبایل باشد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟

مانیتور گیمینگ Skyworth F27B23Q از فناوری HDR10 بهره می‌برد، 125 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و از عمق رنگ هشت بیتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Skyworth به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید خود در بازار چین رونمایی کرده است؛ این محصول که F27B23Q نام دارد، با قیمت ۱۰۶ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، دارای پنل ۲۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و میزان روشنایی ۳۰۰ نیت است و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و زمان پاسخگویی پنج میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ Skyworth F27B23Q از فناوری HDR10 بهره می‌برد، ۱۲۵ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و از عمق رنگ هشت بیتی پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به نمایش بگذارد؛ این مانیتور طول موج‌های مضر نور آبی را بین ۴۱۵ تا ۴۶۵ نانومتر کاهش می‌دهد و فشار وارد شده بر چشم را به حداقل می‌رساند.

مانتیور گیمینگ یادشده دارای ویژگی تنظیم نمایشگر بر اساس نور است که به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ را بر اساس شرایط نور محیط تنظیم می‌کند، گزینه‌های اتصال آن نیز شامل دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DP 1.4 و یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری می‏‌شود؛ همچنین، دارای یک پایه قابل تنظیم شیب است و از گزینه‌های نصب دیواری VESA نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان از این محصول در فضاهای مختلف استفاده کرد.

کد خبر 750592

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر