Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:08:13 GMT

اجرای کاروان سفیر آفتابدر شهرهای استان قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۸۲۸۷

اجرای کاروان سفیر آفتابدر شهرهای استان قزوین آغاز شد

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین گفت: کاروان سفیر آفتاب هرشب به صورت نمایش روی صحنه می‌رود و اجرای مجری، سخنرانی و گروه سرود و اجرای تئاتر در یک روال پشت سرهم انجام می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نیکونام در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: سفیر آفتاب یک آمفی‌ تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: صحنۀ اجرای برنامه، سیستم صوتی مناسب، صفحه نمایش LED از جمله امکانات تجهیز شده بر روی این تریلی است و از امشب 11 مرداد به مدت بیست روز مهمان مردم خونگرم استان قزوین خواهد بود. 

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین ادامه داد: برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود، پخش کلیپ است. 
وی گفت: هر روز یکی از شهرها و بخش‌های تابعه استان میزبان این کاروان است و چند برنامه هم در بوستان‌های شهر قزوین اجرا خواهد شد که در موعد خود اطلاع‌رسانی می‌شود. 

این فعال فرهنگی عنوان کرد: کاروان سفیر آفتاب هرشب به صورت نمایش روی صحنه می‌رود و اجرای مجری، سخنرانی و گروه سرود و اجرای تئاتر در یک روال پشت سرهم انجام می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه محتوای نمایش کاروان سفیر آفتاب، تربیت کودک و ازدیاد نسل است، گفت: شروع برنامه با توسل و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و پایان برنامه با محوریت پیاده روی اربعین انجام می‌گیرد. 

نیکونام ابراز کرد: محوریت برنامه"سفیر آفتاب" بحث اربعین است و نمایش در صحنه کربلا و نجف رخ می‌دهد؛ همچنین به مناسبت درپیش داشتن کنگره شهدای قزوین انتهای هر برنامه شهید شاخص آن شهر معرفی شده و وصیت نامه آن شهید قرائت می‌شود. 
وی عنوان کرد: کاروان "سفیر آفتاب" یازدهم مردادماه شهر شریفیه، 12 مردادماه ناحیه شهری مهرگان؛ 13 مردادماه شهر چوبیندر، 14مردادماه اقبالیه، 15 مردادماه بوئین زهرا، 16 مرداد ارداق، 17 مرداد اسفرورین، 18 مرداد ضیاءآباد، 19 مرداد تاکستان، 22 مرداد کوهین و آقابابا، 23 مرداد محمودآباد و 24 مرداد شهرک دانش، 25 مرداد بوستان فدک قزوین و 26 مرداد باغ نشاط قزوین و 27مردادماه در شهر الوند اجرای برنامه خواهد داشت. 

دبیر اجرایی سفیر آفتاب در قزوین بیان کرد: در این کاروان 16 هنرمند قزوینی اجرای برنامه دارند و این برنامه با همکاری سازمان اوج، سپاه قزوین و حوزه هنری و اوقاف قزوین و جبهه فرهنگی قزوین انجام می‌گیرد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت

محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاهبا اشاره به آغاز دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت و ادامه آن تا ۳۱ اردیبهشت ماه گفت : برنامه‌های امسال این دهه با شعار اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه امسال میزبان دو کاروان خدام حرم رضوی حامل پرچم متبرک حرم است، عنوان کرد: این کاروان‌ها در ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز نظامی، ادارات، زندان‌ها و ... حضور پیدا می‌کنند.

امامیان با اشاره به برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (ص) و جشن روز دختر در کرمانشاه گفت: علاوه بر این جشن، جشن بزرگ دیگری به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه‌اندازی پویش «همه خادم الرضاییم» به دنبال مردمی کردن برنامه‌ها هستیم، افزود: از همه دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این دهه همکاری کنند تا فضایی شاد و پویا در استان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، اطعام ۳۰ هزار نفر و ... از دیگر برنامه‌های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین