Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@00:41:18 GMT

فرهیخته ای که چشم چندین نسل را به دنیا گشود+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۸۲۹۲

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مجیبیان در مکتب بی بی سکینه ملا قرآن آموخت و در دبستان بدر تصدیق گرفت و دوره دبیرستان را در دبیرستان مارکار و کیخسروی گذراند و توانست در سال ۱۳۳۴ از دانشگاه تهران در رشته زنان و زایمان فارغ التحصیل شود و بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی IVF و سونوگرافی در آمریکا و آلمان به یزد بازگشته و با همت خود توانست اولین بیمارستان خصوصی استان را که با نام خود ایشان شهرت یافته، بسازد و با ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم یکی از خوشنامان دیار دارالعباده شود که کمتر کسی است که با شنیدن نامش به یاد کارهای ماندگارش نیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۱۳۳۴ تخصص زنان و زایمان را از دانشگاه تهران گرفت و بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی IVF و سونوگرافی در آمریکا و آلمان برای خدمت به مردم کشور به ایران بازگشته و مدت ۱۵ سال با هلال احمر همکاری داشت. پسرش پزشک متخصص رادیولوژی در دانشگاه یل آمریکا  و دخترش نیز هم اکنون پزشک متخصص – زنان و زایمان در استان است.

از سال ۱۳۴۲ تاریخ تأسیس بیمارستان مجیبیان تاکنون حدوداً بین ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ گواهی ولادت در بیمارستان توسط خود ایشان یا پزشکان همکارش صادر گردیده اشت.

از همان اوایل که به استان بازگشت همکاری خود را با شیروخورشید یزد آغاز نمود.

جلال مجیبیان از متخصصان بنام و تاثیر گذار در استان یزد بود.

خدمات مرحوم مجیبیان به مردم استان یزد و استان های همجوار بویژه دانش آموزان بی بضاعت فراموش ناشدنی است.

وی با همت خود توانست اولین بیمارستان خصوصی استان را که با نام خود ایشان شهرت یافت بسازد و با ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم یکی از خوشنامان دیار دارالعباده شود و کمتر کسی است که با شنیدن نامش به یاد کارهای ماندگارش نیفتد.

مجیبیان، پزشک شهیر، حاذق و مردمی استان یزد یازده مردادماه سال گذشته به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان های آلمان به دیار باقی شتافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد دکتر مجیبیان برجسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد چهارمین بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در دو سال گذشته هستیم.

وی گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080317

دیگر خبرها

  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ به درخواست بحق مردم ایران بود
  • امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است
  • فیلم| خوشحالی مردم دنیا از پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی
  • حمایت مردم ایران از معادله‌ای که دنیا را بهم ریخت + فیلم