Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه فرا رسیدن ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس این نهاد مردمی و انقلابی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و تریبون فراگیر و گستردۀ اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم و مناسبت های انقلابی، عمومی و ملی، به عنوان نماد همیشگی و دائمی وحدت و اتحاد و انسجام عمومی و نمایش قدرت نرم نظام اسلامی و مردم و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مهم و تأثیرگذاری جدی در روند تحولات اساسی ملی و بین المللی است که این مهم، خود مورد توجه بسیاری از تحلیل گران ارشد سیاسی، نخبگان رسانه ای و صاحبان اندیشه و قدرت و نیز ملل آزاد اندیش و عدالت خواه جهانی است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افتخار دارد که زمینه های خدمتگذاری در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و نکوداشت ایام الله به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی را بر عهده داشته و بسترهای لازم را با همکاری همه جانبه و همسویی رسانه های جمعی و مراکز خبری، به منظور تنویر، روشنگری و اقناع صحیح افکار عمومی، آگاهی بخشی، امید آفرینی و بصیرت افزایی عمومی و تشویق و ترغیب نسبت به حضور آگاهانه، پویا، فعال و حماسی ملت را فراهم آورده و همیشه به شکرانۀ این توفیق بزرگ الهی و حمایت ها و پیشتیبانی همه جانبه ملت غیور ایران اسلامی و رهبری عالیقدر نظام، جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع بر آستان رب کریم می ساید.

 

این نهاد خادم مردم و خدمتگزار عرصۀ برگزاری مراسم انقلابی و ملی است و به این ردای خدمتگزاری خویش مفتخر و بر خود مباهات دارد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک فرارسیدن 12 مرداد ماه سی و هشتمین سالروز تأسیس این نهاد مردمی ـ انقلابی، این روز را به تمامی همراهان همدل و صمیمی، یاران و یاوران واقعی و همیشگی مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی به ویژه، به «خالقان حماسه های ملی وحدت و حضور و اقتدار»، مردم فهیم، بصیر و قدرشناس ایران اسلامی؛ اعلام کرد: این نهاد که خود مولود و همزاد انقلاب اسلامی است، خود نیز یکی از ثمرات و برکات و دستاوردهای انقلاب و از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است؛ که رسالت خطیر سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برنامه ریزی و نیز برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله را زیر نظر نماینده معزز ولی فقیه بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفۀ مهم، نموده است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روزنامه های ورزشی کنکور سراسری سوریه کنکور۹۷ روزنامه سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار همایش ۱۲ مرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد