Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزو سریزدی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب‌های «یک بچه نخستین باهوش، نه خیلی خیلی باهوش»، «گردن دراز»، «قسم قصاب» و «مشق خیس و دو داستان دیگر» در فروشگاه ماه پیشونی باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

 در این مراسم عباس قدیرمحسنی، محمدطاها آماده، پوریا اسکندرزاده، پریسا صادقی و سارا خندان خادم رضا و  سارا سعیدی، (نویسندگان ۱۰ ساله که از برگزیدگان جشنواره هستند) هم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سریزدی، نویسندگان طنزپرداز از سراسر ایران، می‌توانند آثار خود را به جشنواره طنز خطخطی ارسال کنند. تاکنون ۱۸ جلد کتاب انتخاب و منتشر شده است  که در سه نوبت رونمایی می‌شوند.

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب‌های «یک بچه نخستین باهوش، نه خیلی خیلی باهوش»، «گردن دراز»، «قسم قصاب» و «مشق خیس و دو داستان دیگر»  ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۳۹۷) در فروشگاه دنیا یماه پیشونی واقع در بزرگراه حقانی، باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4363412

منبع: مهر

کلیدواژه: رونمایی طنز ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه معرفی کتاب گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نقد کتاب بازار نشر ادبیات جهان کتابخانه ادبیات داستانی صنایع فرهنگی معرفی نشریات علی اصغر مونسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیین رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به میزبانی هیئت خادم الرضا و در حسینیه بنی فاطمه برگزار شد.

این اثر به نویسندگی محدثه سادات طباطبایی مجموعه دعا‌ها و زیارات را برای قشرکودک و نوجوان به زبان ساده و کودکانه آورده است. کتاب «کبوترانه تا خدا» به همت انتشارات کتابک در ۱۷۶ صفحه منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود