Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@23:36:25 GMT

حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال 480میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۸۷۵۳

حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال 480میلیارد ریال است

به گزارش ایرنا مهدی تاج روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان در خانه معلم خرم آباد اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه آمده است که تلویزیون حق پخش را باید بدهد اما این کار تاکنون اجرا نشده و انتظار داریم این قانون اجرا شود.
وی اضافه کرد: مبلغ حق پخش در کشور قابل مقایسه با سایر کشورها نیست و باید به این موضوع توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان افزود: باتوجه به قهرمانی فوتبال بانوان در آسیا باید به این حوزه توجه خاصی شود.
رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: رشد و توسعه فوتبال در مناطقی که صنعت وجود دارد، دیده می شود که این خیلی منطقی نیست و فوتبال رشد متوازن ندارد.
تاج ادامه داد: قانون 27 دهم درصد قانون خوبی است چرا که سالانه 18 هزار میلیارد ریال اعتبار که از بودجه وزارت ورزش نیز بیشتر بوده صرف تیم های غیر حرفه ای می شود.
وی اضافه کرد: اما در این قانون یک کج سلیقه ای وجود دارد که نام فوتبال ذکر نشده و باید در نظر بگیریم فوتبال با هیچ پدیده ای در جامعه قابل مقایسه نیست.
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امسال مسابقات فوتبالی سنگینی پیش رو داریم افزود: مسابقات آسیایی جاکارتا، جام ملت‌های آسیا، حضور استقلال و پرسپولیس در بین هشت تیم برتر باشگاه های آسیا و همچنین سال آینده حضور تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2020 قطر مسئولیت ها را سنگین تر می کند.
تاج گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال، توجه ویژه به بانوان است و مطالبه بنده از رئیس هیات فوتبال لرستان نیز همین موضوع است.
وی بیان کرد: سهم فوتبال لرستان در بخش تیم‌های ملی پررنگ و موثر است چرا که مرد سال و بهترین دروازه‌بان را به فوتبال کشور معرفی کرده اید.
وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال خیبر خرم آباد نیز گفت: خیبر نام درخشانی در فوتبال کشور دارد چراکه تیم با سابقه ای است، بیگانه با مسایل روز فوتبال نیست و رییس هیات به تنهایی قادر به ساماندهی این باشگاه نبوده و باید مجموعه استانداری توجه خاصی به این تیم کنند.
تاج ادامه داد: وزارت ورزش به استان ها دستور ایجاد زمین فوتبال ساحلی را داده است، در این رشته ورزشی جایگاه خوبی داریم و می توانیم با قدرت های فوتبال ساحلی برابری کنیم.
وی بیان کرد: بخشودگی حق ورود برای باشگاه های لرستان را در دستور کار قرار خواهیم داد.
به گزارشایرنا ولی الله خسروی در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان لرستان برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جام ملت های آسیا رشد و توسعه فدراسیون فوتبال فوتبال قانون رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی از کادر فنی خود خواسته تا بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی دقیق‌تر انجام بدهند و در این بین، برخی از مسابقات نیز با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها، از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم به همین منظور هر هفته در یک استادیوم دیده شده که در هفته بیست و پنجم نیز دیدار جذاب و سرنوشت‌ساز هوادار و صنعت نفت را از نزدیک نظاره کرد.

قربانعلی‌پور در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی در دیدار هوادار و صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه‌ای که بین مربیان تیم ملی تقسیم‌بندی می‌شود، بازی هوادار و صنعت نفت آبادان را از نزدیک مشاهده کردم تا ان‌شاالله همچنان لیگ برتر را رصد کنیم.

او در خصوص حساسیت در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وقتی به هفته‌های بیست و پنجم به بعد می‌رسیم، نزدیکی امتیازات و حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود که این موضوع کیفیت لیگ ما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مسابقاتی با سطح بالا داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: نمی‌شود بگویید هیچ‌کدام از بازی‌ها حساسیت ندارد و مطمئن باشید همه مسابقات اهمیت زیادی دارند و این مسئله پویایی لیگ و کیفیت بالای فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

قربانعلی‌پور تاکید کرد: بازی‌ها را تا جایی که امکان دارد از نزدیک رصد می‌کنیم و بلافاصله از فردای همان مسابقات، گروه کادر فنی تیم ملی در ساختمان پک دور هم جمع می‌شوند و از طریق ویدئو هم بازیکنان را آنالیز می‌کنند و ان‌شاالله بهترین نفرات با نگاه ریزبینانه آقای قلعه‌نویی انتخاب خواهند شد و امیدوارم بتوانیم برای جامعه فوتبال ایران مثمر ثمر باشیم.

این عضو کادر فنی امیر قلعه‌نویی در باره پروسه جوانگرایی در تیم ملی اظهار کرد: 100 درصد این کار ادامه پیدا می‌کند و در اردوی قبلی هم جوانگرایی انجام شد. فوتبال به سن و سال نیست و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد؛ اما پروسه‌ای تعریف کردیم و اسامی بازیکنان 25 سال به بالا، 23 تا 25 سال، 21 تا 23 سال و زیر 21 سال مشخص شده‌اند و کادر فنی تیم ملی آنها را لیست کردند تا آنالیز آنها از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در پرونده مدنظر می‌آید و هر بازیکن نمرات خاص خود را برای حضور در اردو می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت