Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان از پلمپ یک واحد تولید پودر میکرونیزه به علت رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی و ایجاد آلودگی، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز جدیدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: یک واحد تولید کننده پودرهای صنعتی و میکرونیزه در شهرستان دلیجان به علت رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی و ایجاد آلودگی زیست محیطی پس از طی مراحل قانونی و حسب دستور دادستان شهرستان دلیجان پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدی اظهار کرد: علیرغم تذکرات و اخطارهای قبلی به این واحد تولیدی، متاسفانه اقدامی در جهت رفع آلایندگی این واحد صورت نگرفت و در نهایت با همکاری مراجع قضایی و انتظامی واحد مذکور تا برطرف شدن آلایندگی، پلمپ شد.

وی ادامه داد: همچنین پایش زیست محیطی شبانه از صنایع مستقر در شهرک های صنعتی و نواحی شهرستان دلیجان آغاز شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان گفت: با توجه به لزوم پایش صنایع و بررسی خروجی واحدهای تولیدی و صنعتی، کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلیجان از صنایع  شهرستان بصورت گشت زنی ،بازدید شبانه دارند .

وی خاطرنشان کرد: در طی این بازدیدها روند تولید صنایع فعال در زمینه فرآورده های عایق رطوبتی و نفتی، پودرهای میکرونیزه و... مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی و مسائل زیست محیطی مورد نیاز، تذکرات و اخطارهای لازم را به این صنایع اعلام خواهیم کرد که در صورت عدم توجه به اخطارها نسبت به پلمپ این واحد ها اقدام خواهد شد .

شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۰۰ واحد صنعتی در چهار شهرک و ناحیه صنعتی دارد و به عنوان چهارمین شهر آلوده استان مرکزی شناخته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم