Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@22:12:59 GMT

زندگینامه دانش‌آموز شهید «محمدرضا فروتن»

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۶۹۰۶۴

زندگینامه دانش‌آموز شهید «محمدرضا فروتن»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، دانش‌آموز و بسیجی شهید «محمدرضا فروتن» فرزند محمد متولد ۱۳۴۳ از روستای نجف آباد (قلعه چغا) اسدآباد یکی از شهدای تاریخ ساز قله معروف شنام، از خانواده و روستائی پاک و دور از هر نوع آلودگی فرهنگی و اعتقادی و یکی از دانش آموزان که بخاطر تحصیلات در دبیرستان به اسدآباد مهاجرت کرده بود و یکی از فعالان دانش آموزی در جهت اجتماعات انقلابی بود و دل بر حفظ انقلاب و احکام اسلام سپرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با غیرت دینی و شجاعت ایرانی خود هجوم دشمنان نظام اسلامی با دست رژیم بعثی عراق به کشور انقلابی را تحمل نکرد و برای دفاع از کشور با بیش از 20 نفر از دانش‌آموزان اسدآباد به جبهه‌های مریوان شتافت و در مرداد ماه ۱۳۶۰ در قله شنام با پنج تن از دیگر دانش آموزان اسدآبادی به شهادت رسید و به درجه رفیع شهادت نائل شد و هنوز پیکر پاکش در قله معروف شنام غریبانه آرمیده و به دست خانواده و دوستان نرسیده است.

روحش شاد و خاطرش جاودان باد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دانش آموز اسدآباد دفاع مقدس ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی