Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان در شهریورماه امسال شاهد برگزاری دو رویداد بزرگ «کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری ۲۰۱۸» و «سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان» خواهد بود که هر دو رویداد می‌تواند منشأ تحول در اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (پنجشنبه) در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان اینکه کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری ۲۰۱۸ هر سال در یکی از شهرهای دنیا برگزار می‌شود، اظهارکرد: این کنفرانس امسال در اصفهان توسط شهرک علمی و تحقیقاتی با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می شود و میهمانان خارجی زیادی برای حضور در کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری ۲۰۱۸ به اصفهان خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان نیز در شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این جشنواره بتوانیم شادی را برای کودکان و خانواده آنها به ارمغان آورده و با فیلم‌های خوب زمینه رشد فکری کودکان و نوجوانان را فراهم کنیم، البته در این راستا نیاز به همراهی و کمک شهروندان خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با اشاره به بسته تشویقی عوارض خودرو تصریح کرد: این بسته تشویقی با پیشنهاد شهرداری اصفهان، تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری از ابتدای تیرماه اجرا شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس بسته تشویقی عوارض خودرو، چنان‌چه شهروندان بدهی و جریمه‌ای بابت پرداخت نکردن عوارض خودرو داشته باشند در صورت مراجعه و پرداخت، اصفهان کارت آنها معادل مبلغ جریمه شارژ می شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در بسته تشویقی عوارض خودرو آن دسته از شهروندان خوش‌حسابی که هر سال به موقع نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام می‌کنند، معادل ۱۰ درصد میزان عوارض در اصفهان کارت، شارژ هدیه می‌گیرند.

چنارهای ۱۵۰ ساله هویت شهر است​

نوروزی با اشاره به مشکل کم آبی در اصفهان گفت: در شرایط خشکسالی امروز آبیاری درختان شهر از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه وجود درختانی همچون چنار۱۵۰ ساله خیابان‌های فردوسی و عباس‌آباد بخش مهمی از هویت شهر است و شهرداری برای اینکه در این شرایط کم آبی دچار مشکل نشود، برنامه ریزی های خوبی انجام داده است.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود منابع آبی اگر کارگران فضای سبز سبب هدرروی آب شوند، ستم بزرگی به شهر کرده اند، به همین دلیل بارها تاکیدات و رسیدگی لازم در این باره انجام شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کارگران فضای سبز شهر اصفهان در خصوص آبیاری بهینه و جلوگیری از هدررفت آب دوره های آموزشی گذرانده‌اند، اظهارکرد: از ابتدای فعالیت مدیریت جدید در شهرداری آموزش کارکنان را در دستور کار قرار دادیم، اما گاهی شاهد گزارش های مردمی در خصوص هدرروی آب هستیم.

وی تصریح کرد: برخوردهای لازم با افراد خاطی در هدر رفت آب انجام می شود، اما چنانچه این خطاها تکرار شود، فرد خاطی را معرفی خواهیم کرد.

نوروزی با بیان اینکه تا یک ماه آینده کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی واقع در اتوبان فرودگاه به زمین زده می شود، تاکید کرد: با احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی مسیری به طول شش کیلومتر در ادامه بلوار فرزانگان به خیابان مقابل ورزشگاه نقش جهان متصل می‌شود تا تردد خودروهای سنگین از این مسیر باشد.

از صفه تا عاشق آباد

وی با اشاره به امکانات ایجاد شده در شمال شهر به ویژه عاشق آباد، گفت: مشکلات و معضلات مناطق محرومی همچون عاشق آباد هر چه زودتر رفع خواهد شد، البته در بعضی از بخش ها موفقیت های خوبی حاصل شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مترو از جمله امکانات خوب عاشق آباد است، اظهارکرد: امروز شهروندان از کوی صفه سوار مترو و با کمترین زمان در عاشق آباد پیاده می شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی نیز امکانات خوبی در شمال شهر ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای از شورای عالی شهرسازی کشور برای زون بندی منطقه عاشق‌آباد دریافت شده که جزییات آن را در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نوروزی با بیان اینکه هر ۱۵ روز یکبار جلسات عمرانی با حضور معاونان و مدیران مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و  هر دو هفته یک بار نیز جلسه شورای معاونان شهرداری برگزار می‌شود، ادامه داد: در یک ماه گذشته دو جلسه شورای معاونان را در پژوهشکده رویان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار کردیم تا بتوانیم از توانمندی‌های این مجموعه‌های علمی در شهر استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری این مجموعه ها شاهد باز شدن گره‌های کور شهر باشیم.

افتخارآفرینی دختران اصفهانی در کنکور امسال

شهردار اصفهان با اشاره به اعلام نتایج کنکور امسال گفت: اصفهانی‌ها در عرصه‌های مختلف علمی همیشه جزو برترین‌ها بوده‌اند و در کنکور ۹۷ نیز شاهد این درخشش توسط دو دختر اصفهانی به نام‌های «فروغ رنجبر» به عنوان نفر اول گروه هنر و «طنین زاهدی کیا» نفر دوم گروه علوم انسانی بوده ایم، همچنین «فرنوش فخار» از کاشان در رتبه چهارم علوم انسانی برای این استان افتخاری دیگر رقم زده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: در برنامه‌های آینده شهر بتوانم از ظرفیت‌های این نام آوران و خانواده‌های آنها استفاده کنیم.

نقدها  فرصتی برای مدیران جهت جبران نقاط ضعف

وی با اشاره به ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» گفت: خبرنگاران تلاشگران عرصه اندیشه و قلم هستند و باید قلم آنان را ارج نهیم چراکه به خاطر رسالت کاری خود در هدایت شهر نقش موثری دارند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: خبرنگاران می توانند با اخبار خود امید را در جامعه تزریق، واقعیت‌ها را بیان و مدیریت‌ها را حمایت کنند.

وی ادامه داد: نقد همیشه تضعیف کننده نیست، بلکه تقویت کننده است و فرصتی برای مدیران جهت جبران نقاط ضعف خود ایجاد می‌کند، از این رو سعی داریم بر اساس پیشنهاداتی که ارایه می‌شود، برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شود.

حفظ استقلال کانون وکلا تضمین استقلال قوه قضاییه

نوروزی به ۱۱ مرداد روز انتخابات کانون وکلا نیز اشاره کرد و گفت: این کانون یکی از نهادهای قدیمی است که با گذشت بیش از ۶۵ سال از آغاز به کار، توانسته استقلال خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از دو هزار نفر در انتخابات کانون وکلا پای صندوق‌های رأی می‌روند، افزود: استقلال کانون وکلا باید حفظ شود تا استقلال قوه قضاییه و قاضی نیز تضمین شود.
 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رینگ چهارم شهر اصفهان شهردار اصفهان محرومیت زدایی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان