Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دومین جشنواره ابن حسام خوسفی در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: ابن حسام خوسفی می‌تواند برندی در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی باشد. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جلال‌الدین صادقی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته 4 هزار دانشجو در دوره‌های کوتاه مدت و 600 دانشجو در دوره‌های بلندمدت آموزش‌های دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از راه‌اندازی فرهنگسرای ابن حسام خوسفی در سال گذشته خبر داد و افزود: در این مجموعه سعی می‌شود به توسعه فرهنگی و هنر سنتی و بومی پرداخته شود.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری دومین جشنواره ابن حسام خوسفی در اسفندماه امسال در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد:  سال گذسته نیز نخستین جشنواره ابن حسام خوسفی برگزار شد.

صادقی با بیان اینکه ابن حسام خوسفی می‌تواند برندی در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی باشد تصریح کرد: سال گذشته طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برگزار شد و در این راستا در فاز اول این طرح 43 شغل خانگی در استان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی مانند پژوهشی، فرهنگی  و علمی صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: در بحث برنامه‌های پژوهشی دانشگاه سال گذشته ساختمان پژوهشی گیاهان دارویی در جاده بیرجند- خوسف افتتاح شد.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح پایه پتانسیل گیاهان دارویی در استان برگزار شد یادآور شد: سال گذشته پژوهش‌های پروژه پنج ساله دهکده گیاهان دارویی انجام شد و تا سه سال دیگر به مرحله نهایی خواهد رسید.

صادقی با بیان اینکه در راستای اجرای این پروژه 14 هکتار زمین تحقیقاتی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: از این میزان 10 هکتار در زمینه آبیاری قطره‌ای است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح کشت بافت 50 درصد پیشرفت داشته است افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک به نتایج مطلوبی در این طرح دست یابیم.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه نقشه آسیب‌های اجتماعی بانوان خانه‌دار در 11 محله از بیرجند تهیه شده است گفت: طرح نیازسنجی بانوان خانه دارد با موضوع نشاط و شادابی اجرایی شده که در راستای اجرای این طرح، بانوان مهم‌ترین مشکل خود را در حوزه فرزند پروری بیان کردند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳