Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-09@02:21:25 GMT

داروخانه پیشانی خدمات جمعیت هلال احمر است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۰۱۰۳

داروخانه پیشانی خدمات جمعیت هلال احمر است

مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: داروخانه پیشانی خدمات جمعیت هلال احمر است که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد و تسهیل این خدمات به دردمندان باعث بالارفتن روحیه و تسکین آلام است. قطعا داروخانه جمعیت هلال احمر نشانه خدمت رسانی مستقیم مردم به ویژه به بیماران خاص است و باید تسکینی بر آلام آنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / مهدی علیپور در همایش آموزشی و تخصصی فرآیندهای مالی مدیران و حسابداران داروخانه‌های هلال احمر کشور در مشهد اظهار کرد: نگاه جمعیت هلال احمر به داروخانه‌ها انتفاعی نیست بلکه درپی کمک به چرخه تامین نیاز داروهای حیاتی بیماران هستیم. طبق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر، داروخانه‌ها از جمله مراکز خدمت به مردم هستند که بسیاری از مردم جمعیت هلال احمر را با داروخانه‌های آن می‌شناسند.

وی جمعیت هلال احمر را به عنوان معین دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تامین دارو و خدمت به بیماران دانست و ادامه داد: همواره از همکاری این وزارتخانه در صدور مجوزهای قانونی و در تاسیس داروخانه‌ها و نیز واردات دارو و تجهیزات پزشکی بهره مند بودیم. همچنین در حوزه خزانه‌داری، اداره کل حسابرسی به استناد قانون و اساسنامه جمعیت و آئین نامه مالی محاسباتی و معاملاتی، عهده‌دار وظیفه کنترل‌های مالی و نظارت‌های داخلی در جمعیت است.

خزانه‌دار کل و ذی‌حساب جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: داروخانه‌ها جزئی از جمعیت هلال احمر هستند که بررسی و ارزیابی فعالیت‌های مالی و رعایت قوانین وآئین‌نامه‌ها و تطبیق عملیات با استانداردها به منظور تقویت و بهبود روش‌های مالی جمعیت می‌بایست در آنها انجام شود.

علیپور وجود استانداردهای ارزیابی را برای نظارت و کنترل‌های داخلی ضروری خواند و افزود: فرآیند نظارت نباید سلیقه‌ای باشد بلکه برای حسابرسی تخصصی نیازمند شاخص و استانداردهایی هستیم و در این راستا چک لیست‌هایی تهیه و تدوین شده است.

خزانه‌دار کل و ذی‌حساب جمعیت هلال احمر کشور درباره ارزیابی مقایسه‌ای استان‌ها افزود: داروخانه‌های هلال احمر در استان‌های البرز، اصفهان و خوزستان در سال ۹۵ و استان‌های اصفهان، البرز و کرمان در سال ۹۶ به ترتیب بالاترین میزان فروش را در سطح کشور داشته‌اند ضمن اینکه رشد قابل ملاحظه ای در سایر استان‌ها هم در سال گذشته مشاهده می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم  مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: داروخانه پیشانی خدمات جمعیت هلال احمر است که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد و تسهیل این خدمات به دردمندان باعث بالارفتن روحیه و تسکین آلام است. قطعا داروخانه جمعیت هلال احمر نشانه خدمت رسانی مستقیم مردم به ویژه به بیماران خاص است و باید تسکینی بر آلام آنان باشد.

وی افزود: ارتقای سطح داروخانه ها در جمعیت هلال احمر، ضرورت دارد و این تشریک مساعی در چنین همایشی باعث بهبود فرآیندها و نیل به شفافیت بیشتر است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با توجه به مواردی که در وقوع سیل سال جاری داشتیم، برخی از اقلام انبار‌های هلال‌ احمر که در امدادرسانی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند را باید دوباره شارژ کنیم.

کولیوند اضافه کرد: یکی از کار‌هایی که ما امسال باید با جدیت پیگیر آن باشیم، مسئله تقویت انبار‌های هلال‌ احمر است.

وی تصریح کرد: گر چه ما در حال حاضر پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، اما واقعا باید بر اساس مصوبه‌ای که شورای عالی مدیریت بحران درباره تکمیل انبار‌ها داشته است، باید اقلام انبار‌های هلال‌ احمر را تکمیل کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشور تاکید کرد: در حال حاضر انبار‌های ما نیاز به تقویت جدی دارند، اما در صورت بروز حادثه یا سانحه‌ای هیچ وقت نمی‌گذاریم که مردم عزیزمان دست خالی بمانند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل انبار‌های هلال‌ احمر می‌طلبد که سازمان برنامه و بودجه و هم مسئولان مربوطه در وزارت کشور به ما کمک کرده و منابع مالی مورد نیاز را برای جمعیت تامین کنند.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: ما مذاکرات اصلی را برای خرید و تولید اقلام زیستی و اقلام غذایی انجام داده و پیش قرارداد‌هایی را هم آماده کرده‌ایم که ان شاءالله بتوانیم انبار‌ها و اقلام‌های آنها را تقویت کنیم و این موضوع جزو اولویت‌های اصلی امسال ما قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • جمعیت هلال احمر یک ارگان مردم‌نهاد برای تسکین آلام بشری در حوادث
  • قالیباف: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود