Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@08:22:26 GMT

مستی، شوخی و شلیک؛ پایان مهمانی شبانه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۰۱۱۷

ساعت 24-معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از وقوع جنایتی در یک میهمانی شبانه در شهرک قدس(غرب) خبر داد.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت 6 صبح امروز وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مرگ به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل اعلام شده در خیابان فلامک و تأیید خبر فوت یک نفر به هویت مشخص (47 ساله) موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» تشکیل و تحقیقات آغاز شد. معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول به عنوان میهمان همراه با تعداد دیگری در محل جنایت حضور داشته که صاحب‌خانه به هویت «فرهاد» (40 ساله) با انگیزه شوخی کردن با افراد حاضر در میهمانی اقدام به آوردن اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی کرده که در زمان بازی کردن!! با اسلحه مسلح شده، ناگهان گلوله‌ای شلیک و بیشتر ساچمه‌های شلیک شده به واسطه شلیک از فاصله نزدیک به قفسه سینه مقتول اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است. سرهنگ ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: متهم پرونده در همان محل وقوع جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منقل شد.


این مقام ارشد آگاهی خاطرنشان کرد: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که در میهمانی شبانه، افراد حاضر در میهمانی ازجمله شخص صاحب‌خانه (قاتل) شرب خمر کرده و هیچ‌گونه سابقه درگیری و اختلافی نیز مابین قاتل و مقتول وجود نداشته است؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان