Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همدلی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد به گونه‌ای که تمامی نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل دست‌رنج انبیای الهی است به گونه‌ای که حاصل این زحمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی خلاصه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در حفظ این مهم  بسیار سخت است خاطر نشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین نعمات الهی برای ملت ایران اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید تمام دستاوردهای این نظام را به همگان به ویژه آیندگان نشان دهیم.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: اسرائیل به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران مرزهای خود را دور کرده تا شهروندانشان بدون اضطراب و ترس زندگی کنند به نوعی که از ابرقدرتی همچون روسیه چنین درخواستی کرده است.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام نعمت الهی است تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را باید بهتر از پیش حفظ کرده و نسل جدید را با آن آشنا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به روایتی از حضرت موسی (ع) گفت: مصداق ایام‌الله توسط ایشان بیان می‌شود به گونه‌ای که خداوند متعال بنی اسرائیل را از دست فرعون و فرعونیان نجات داد و دهه فجر جزو همین روزهاست به گونه‌ای که نظام شاهنشاهی 2500 ساله را ساقط کرد.

وی یادآور شد: همان‌گونه که بر ما تکلیف شده باید از این مباحث مهم محافظت کنیم تا نعمت الهی را قدردانسته و شکرگذار آن باشیم و تنها وظیفه دشمن در همین راستا از بین بردن این مهم است تا مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کنند.

قریشی تأکید کرد: در این میان نیز وظیفه ما این است که دشمنان را از چنین خواسته‌هایی مأیوس کنیم به نوعی که جشن‌های امسال را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم تا همدلی ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها باید با اخلاص هر چه تمام برگزار شود تصریح کرد: برگزاری این برنامه‌ها باید مستند شود.

انتهای پیام/ش

R7827/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مازندران در میدان شهید قاسمی ساری، اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را عامل تضعیف دشمنان توصیف کرد و گفت: چشم دنیا مبهوت اقتدار حمله مدرن و پیشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

سید محمود حسینی پور افزود: حضور و ایستادگی مردم در کنار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل موفقیت نظام است.

وی با بیان این که اتحاد و وحدت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب تضعیف دشمنان شده است، ادامه داد: شک نکیند که قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به سه عامل ایمان، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بودن این نظام است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به این که امروز تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی را بوجود آورده است، بیان داشت: اقتدار نیرو‌های مسلح هیمنه دشمنان را که برای نظام جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می‌کشند از بین برده و در هم شکسته است.

حسینی پور اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران را که با همکاری همه نیرو‌های مسلح عملیاتی شده است را اثبات توانمندی‌های ایران توصیف کرد و گفت: امروز به اذعان کارشناسان نظامی دنیا جمهوری اسلامی ایران پرده جدیدی از جنگ ترکیبی برای نیرو‌های مسلح دنیا به نمایش گذاشته است.

استاندار مازندران پیام شادی مردم پس از عملیات موفق موشکی و پهپادی را نشان دهنده وحدت مردم با نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و ادامه داد: اقدام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی، پیامی به همه دشنمان مبنی بر این که هر کسی در هر جای دنیا برای شهروندان ایران مزاحمتی ایجاد کند با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد، فرستاد.

وی با اشاره به این نکته که امروز رژیم صهیونسیتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب غده چرکین منطقه در حال زوال است، تصریح کرد: حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از منش و راه سردار شهیدقاسم سلیمانی و دیگر شهیدان است.

حسینی پور خاطر نشان کرد: شهادت در راه خدا افتخار همه ملت است و مردم ایران عاشورایی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

استاندار مازندران ادامه داد: مردم و مسوولان مازندران خدمت به مردم را همواره باید مورد توجه قرار بدهند، مدیر پشت میز نشین در مازندران نداریم و مسوولان همانند نیرو‌های مسلح باید به مردم خدمت مطلوب ارایه کنند، باید با پیاده سازی برنامه تحول گر، اقتصاد مردم مازندران را رونق بدهیم.

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود