Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پرویز فتاح در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز و در ابتدای سخنان خود، از عدم توجه مسئولان به پوشش لباس کُردی انتقاد کرد و در ادامه به بیان خاطرات جبهه و دوران مقدس خود در شهر‌های مرزی کُردستان علل الخصوص سقز پرداخت.
وی همچنین به موضوع مهم امنیت در کشور اشاره و تاکید کرد: امنیت دارای بالاترین قیمت‌هاست که دشمن درصدد گرفتن این افتخار بزرگ از کشور ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد که مردم را نگران کرده است، گفت: انتظار داریم که تیم آقای روحانی یک نسخه انقلابی صریح و شفاف برای رفع این موضوع ارائه دهند.
وی همچنین به نقشه‌های شوم آمریکا و استکبار پرداخت و افزود: دکتر روحانی در پاسخ به ترامپ گفتند که با دم شیر بازی نکنند، اما ما می‌گوییم با سر شیر هم بازی نکنید.
فتاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایندگان مجلس فهم درستی از وضعیت معیشتی مردم دارند، تصریح کرد: آن‌ها با تصویب یکپارچه تبصره ۱۴ کمک شایانی به مددجویان دستگاه‌های حمایتی کردند.
وی با اشاره به درخواست سرپرست فرمانداری سقز و وجود ۶۵۰ مددجوی فاقد مسکن، گفت: احداث ۲۰۰ مسکن محرومین در شهر و روستا‌های سقز را خواهیم داشت که یک سوم آن در سال ۹۷ محقق خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در ادامه از کمبود حامیان ایتام در شهرستان به عنوان ضعف یاد کرد و افزود: باید برای هر یتیم پنج حامی داشته باشیم.
فتاح در پایان از تسویه کلی بدهی درمانی مددجویان شهرستان سقز خبر داد.
انتهای پیام/م

وجود ۶۵۰ مددجوی فاقد مسکن در شهرستان سقز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند

محسن مه آبادی فرماندار چناران گفت: زمین واحد‌های ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

فرماندار چناران گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفتگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد