Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@04:46:57 GMT

مسابقات سافاری قهرمانی کشور در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۰۲۵۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان مسئول برگزاری دومین راند مسابقات سافاری قهرمانی کشور امروز گفت : ۶۰ راننده از ۷ استان مسیر ۳۰۰ کیلومتری چمخاله به مناطق کوهستانی بلوردکان و هلودشت لنگرود ، خصیل دشت شهرستان املش و دیلمان شهرستان سیاهکل را به صورت رالی طی می کنند و امشب در دریاچه ویسان رستم آباد شهرستان رودبار اقامت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی ارشادیان لنگرودی افزود : این رانندگان از  ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۱۲ مرداد  از دریاچه ویسان رستم آباد رودبار حرکت می کنند و پس از گذر از مناطق کوهستانی و جلگه ای سیاهکل وارد  لاهیجان خواهند شد  و در کنار استخر گردشگری این شهر به  رقابت خود پایان می دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان دومین راند سافاری قهرمانی کشور چمخاله لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • دریاچه «کیو» خرم‌آباد در یک روز بارانی