Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@16:42:18 GMT

افزایش مصرف تخم مرغ عامل رشد قیمت این محصول است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۰۴۴۱

افزایش مصرف تخم مرغ عامل رشد قیمت این محصول است

سیدحمیدرضا جوادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گرمای هوا طی یک ماه گذشته مصرف تخم مرغ بین مردم و صنایع تبدیلی به شدت کاهش یافته بود اما با بهتر شدن هوا و کاهش دما طی هفته اخیر و افزایش دوباره مصرف شاهد رشد قیمتی این محصول هستیم.
وی ادامه داد: به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار تخم مرغ موضوع در کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی مطرح می شود و به زودی با تصمیم گیری مناسب اقدام به اجرای طرحی با هدف کاهش قیمت این محصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عده ای سودجو نیز با هدف سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و عرضه نکردن تخم مرغ می کنند که با این موارد به شدت برخورد قانونی می شود.
مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین به نشست کمیته استانی تنظیم محصولات کشاورزی اشاره و بیان کرد: بر اساس بررسیها و گزارشها ذخایر نهادهای دامی و کشاورزی شامل کود، سم و بذر، داروهای دام و طیور و موارد مشابه و همچنین ذخایر غذایی در خراسان رضوی به حد مطلوب فراهم و موجود است.
قیمت تخم مرغ امروز 11 مرداد در مرغداری به ازای هر کیلوگرم 80 هزار ریال و قیمت عرضه به مصرف کننده در مشهد 110 هزار ریال بود.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تنظیم بازار جهاد کشاورزی کشاورزی کود محصولات کشاورزی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ هزار کولر آبی پربازده یا با راندمان بالا در این استان با کولر‌های آبی پرمصرف برق در راستای مدیریت بار تابستان امسال تعویض می‌شوند.
جواد خدایی در مراسم بهره برداری از نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر خراسان رضوی افزود: این برنامه در راستای مدیریت بار در تابستان با توجه به گرمای هوا و ناترازی انرژی برق اجرا می‌شود و مشابه اقدامی است که برای جایگزین کردن بخاری‌های گازی پرمصرف با بخاری‌های با راندمان بالا در سال گذشته انجام شد.

وی گفت: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در راستای مدیریت مصرف برق یک موضوع واقعی و عملی است که توسط شرکت توزیع برق مشهد با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد قطب هوشمندسازی است و هوشمندسازی شبکه برق اقدام بسیار مهمی برای تشخیص میزان مصرف و در نهایت مدیریت مصرف به شمار می‌رود.

خدایی افزود: سال گذشته اقدام‌های خوبی برای ضوابط مصرف برق باغ ویلا‌ها از سوی شرکت توزیع برق مشهد انجام شد که از زحمات شرکت برق مشهد در این زمینه به عنوان یک شرکت پیشرو و خوشنام قدردانی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز در حاشیه این مراسم درباره نیروگاه‌های خورشیدی به ایرنا گفت: جهان به دلیل چالش‌هایی مانند ناترازی تولید و مصرف انرژی، آلایندگی نیروگاه‌های فسیلی، کمبود منابع فسیلی و محدودیت‌های دیگر، به سمت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت می‌کند.

عبدالوحید مهدوی نیا افزود: این گرایش در ایران نیز به دلیل محدودیت‌های مذکور و همچنین تابش فراوان آفتاب از اولویت بالایی برخوردار است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت زعفران
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره