Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در حاشیه ختم عباس دوزدوزانی نخستین فرمانده کل سپاه که صبح پنجشنبه در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اعلام وصول استیضاح وزیر کار در مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح، طرح پرسش و تخقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: آقای ربیعی آمادگی دارد که به دغدغه نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: آنچه که در شرایط فعلی نیاز داریم انسجام و وحدت ملی است، اگر ما به جامعه جهانی پیام وحدت و همدلی خود را منتقل نکنیم حتما آنها سوء استفاده کرده و در داخل کشور نیز  امید مردم مورد آسیب قرار می گیرد؛ لذا آنچه که به آن نیاز داریم انسجام و وحدت و امید است که این وحدت و همدلی در سطوح عالی نظام به ویژه بین سران قوا و نیروهای مسلح یک ضرورت اجتناب ناپذیر  است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره رویکرد مجلس نسبت به دولت گفت: اینکه در مدت کوتاهی پنچ سوال از رئیس جمهور مطرح شود جای تامل دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده