Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@15:26:45 GMT

نشریات خبرنگاران خود را بیمه کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۰۶۲۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این امتیازی است که هر رسانه می تواند به خبرنگاران خود بدهد.
حمیده ماحوزی افزود: خبرنگاران از بیمه یارانه ای هم برخوردار می شوند. بیمه یارانه ای از سال دوم دولت اجرایی شده است و خبرنگاران می توانند با ثبت نام در سامانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از بیمه یارانه ای استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پرداخت وام مسکن به خبرنگاران به علت اشکال در بازپرداخت ها دچار مشکل شده بود؛ اما از سال 96 این مشکل برطرف شده و اکنون در حال پرداخت است.
ماحوزی از فعالیت دو روزنامه و 36 هفته نامه و 75 پایگاه اینترنتی ثبت شده در استان خبر داد.  
مدیر خانه مطبوعات استان هم از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در 16 مرداد خبر داد.
مازیار هوشمند از فعالیت 265 خبرنگار در استان به صورت رسمی و غیررسمی خبر داد و گفت: تامین امنیت شغلی خبرنگاران و بیمه آنها از دغدغه های جدی خانه مطبوعات است.
وی از افزایش 100 تا 150 درصدی قیمت کاغذ در ماههای گذشته خبر داد و افزود: به همین علت تیراژ برخی نشریات کاهش یافته و انتشار برخی هم متوقف شده است که خانه مطبوعات کشور واردات کاغذ را راهکار مقابله با مشکل دانسته است.
 
 
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه خبرنگاران نشریات امنیت شغلی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در جریان جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.»

وی با بیان این که تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند، تصریح کرد: «مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه‌ تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه