Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تامین آب شرب مورد نیاز روستاهای استان مشکل داریم، گفت: اعتبارات امسال این شرکت جوابگوی مشکلات نیست. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

فیض الله پاسره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با وجود بحران تامین اب در برخی از روستاهای استان اما اعتبارات امسال به نسبت اعتبارات سال گذشته کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون 225 روستای استان با تانکر به صورت سیار آبرسانی می‌شود، عنوان کرد: امکان افزایش این تعداد روستا وجود دارد که امیدواریم کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها و همچنین ستاد بحران در این زمینه نگاه ویژه داشته باشند.

پاسره با بیان اینکه 200 ایستگاه سیار داریم، ادامه داد: برخی از چشمه‌های آب و چاه‌های تامین آب به دلیل خشکسالی‌های چند سال اخیر از مدار تولید خارج شده و امکان افزایش در صورت ادامه خشکسالی‌ها وجود دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق قانون می‌توان 10 درصد اعتبارات را به آبرسانی اختصاص داد که انتظار داریم در این زمینه مسئولان و متولیان امر توجه جدی به آب و فاضلاب روستایی داشته باشند.

پاسره با اشاره به اینکه روزانه با فرمانداران در تماس هستیم، تصریح کرد: انتظار می‌رود در توزیع اعتبارات نفت با توجه به ضرورت خدمات اضطراری در حوزه آب بخشی از این اعتبارات برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد