Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@08:40:27 GMT

بار علوفه تریلی تراکتور در میاندوآب آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۰۳۴

بار علوفه تریلی تراکتور در میاندوآب آتش گرفت

بخشدار بخش باروق میاندوآب از آتش سوزی بار علوفه تریلی تراکتور بر اثر برخورد با سیم های برق در روستای قطار از توابع این بخش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی ابراهیم نژاد  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه شامگاه پنجشنبه در روستای ‘چای قطار’ از توابع بخش باروق این شهرستان به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بخش باروق با بیان اینکه این حادثه بر اثر برخورد بار علوفه تریلی تراکتور با سیم های تیر برق رخ داده است، افزود: در پی این حادثه با اطلاع و گزارش به موقع دهیار و اهالی آن روستا، آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر و نسبت به اطفا حریق اقدام شد.

وی اضافه کرد: این بار متلعق به یک کشاورز از روستاهای ملکان آذربایجان شرقی بود که برای دام خود از روستای قطار خریده بود و قصد انتقال بار به محل سکونت خود را داشت که متاسفانه دچار حادثه شده است.

ابراهیم نژاد میزان خسارت وارده در این حادثه را ۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است و تنها برای مدت کوتاهی برق بخشی از روستای قطار دچار قطعی شد که با تلاش عوامل امور توزیع برق میاندوآب مشکل حل شد.

بخشدار بخش باروق افزود: شل شدن کابل های برق در فصل تابستان و اتصال بار علوفه این تراکتور با سیم برق به علت بار اضافی و ارتفاع زیاد آن علت اصلی این حادثه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیرضامهاجر امروز دربازدید از موسسات تحقیقات گاودشت بابل گفت. بر اساس کاری که محققان کشورمثل دکتر فضایلی وهمکاران درموسسه چغندرقند و نیز موسسه اصلاح بذرونهال ومجموعه کارشناسان دامپروری در وزارت جهادکشاورزی انجام دادند باید نوید دادکه بدون اینکه حتی یک متر غیر از اب باران استفاده شود دراستان‌های گیلان مازندران وگلستان می‌توان صد‌ها هزارتن نیازکشور درباره علوفه را درداخل تولید وتامین کرد.

وی تصریح کرد: چغندر علوفه‌ای بدون نیازبه هیچگونه آبیاری قابل تولید است و بعد از برداشت برنج از زمین‌های کشاورزی می‌توان چغندر غلوفه‌ای کشت کرد

مهاجر تاکید کرد:با کشت این محصول بیشتر از ۱۰۰ تن درهکتار محصول تولید می‌شود وبرای خوراک دام‌ها قابل استفاده است واین نوع چغندر  بیشتر از ۸ درصد قند داردومی تواند جایگزین جو زرت. یونجه وکنجاله سویا وخیلی از محصولاتی که مجبور به واردات آن از خارج هستیم جایگزین بشود ومی تواند بهتر از خوراک های دیگر، تغذیه دام سنگین وسبک راتامین کرد.

دیگر خبرها

  • لحظه غرق شدن یک تریلی در سیل (فیلم)
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • (ویدئو) لحظه غرق شدن یک تریلی در سیل
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب