Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:55:45 GMT

جزیره خارگ در امنیت کامل است/ شرایط مطلوب برای صدور نفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۰۶۶

جزیره خارگ در امنیت کامل است/ شرایط مطلوب برای صدور نفت

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جزیره خارگ یکی از مهمترین و حساس‌ترین نقاط کشور است و می‌توان این جزیره را به عنوان مرکز ثقل انرژی کشور و حتی خاورمیانه نامید.

وی افزود: تامین امنیت پیرامونی و محیطی این جزیره یکی از موارد بسیار مهم و مد نظر شورای تامین بخش ویژه خارگ، شهرستان و حتی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: در این جزیره روزانه نفتکش‌های پهن‌پیکر فراوانی از کشورهای مختلف به‌منظور بارگیری نفت خام و همچنین محصولات پتروشیمی به جزیره تردد دارند.

رضایی با تقدیر از عملکرد سپاه خارگ تصریح کرد: سپاه دریایی جزیره خارگ هم اکنون با صلابت کامل به‌صورت مستمر تامین امنیت آبراه بین الملی جزیره خارگ را بر عهده دارد و بصورت مستمر تحرکات در محیط پیرامونی ایران اسلامی را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: فرماندهی سپاه دریایی خارگ و پرسنل خدوم و تحت امر آن در حوزه امنیت دریایی در خلیج همیشه فارس تلاش ویژه‌ای داشته‌اند که این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محیط فرهنگی، اجتماعی جزیره خارگ خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت ثارالله خارگ با برنامه ریزی مدون که در حوزه فرهنگی و اجتماعی جزیره خارگ بصورت کوتاه مدت صورت داده است توانسته آسیب های اجتماعی و فرهنگی جزیره را بخوبی شناسایی کند و برخی از این مشکلات را بصورت ریشه‌ای و علمی رفع کند.

وی تصریح کرد: این پایان کار نیست باید تمامی دستگاه‌ها اجرایی در این زمینه با بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 4363981

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ محمود رضایی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند زلزله سانحه تصادف دهه کرامت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت، اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

دیگر خبرها

  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • هم فکری و مشارکت مردم خارگ در حوزه عملیات عمومی افزایش می‌یابد
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • اقدام شورای امنیت درباره آتش بس در غزه کافی نیست
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان