Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@21:30:16 GMT

گونزالو هیگواین پیراهن میلان را بر تن کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۵۳۵

گونزالو هیگواین پیراهن میلان را بر تن کرد (عکس)

هیگواین در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه میلان است.

طرفداری- بالاخره انتقال و معاوضه بزرگ میان یوونتوس و میلان انجام گرفت و گونزالو هیگواین صبح امروز برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، راهی کلینیک مادونینای شهر میلان شد. اولین عکس های گونزالو هیگواین به عنوان بازیکن میلان را مشاهده می کنید.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیایتالیاسری آمیلاننقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: گونزالو هیگوایننقل و انتقالات میلان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر گونزالو هیگواین پیراهن میلان را بر تن کرد (عکس)موندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استدانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - جیووانی دوس سانتوس به یوکوهاما مارینوس (فصل 2007/08)مهدی امینی، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید: می توانیم در بازی های آسیایی قهرمان شویمملکی، دروازه بان سپیدرود: در گسترش فولاد خیلی در حقم بدی کردندبا حذف واسطه و به دور از هیاهو؛ عملکرد درخشان زنوزی در ساختِ تراکتورِ کهکشانیبرانکو: دیدارهای پرسپولیس و فولاد همیشه سخت است؛ خوزستان، سرچشمه بازیکنان بااستعداد استلئوناردو بونوچی به تورین رسید (عکس)دانلود؛ لحظه‌ی ورود گونزالو هیگواین به شهر میلانحریفان تیم ملی فوتبال بانوان در نخستین مرحله انتخابی المپیک 2020 مشخص شدنددانلود؛ اضافه شدن نیمار به اردوی پاری سن ژرمن در چینجام باشگاه های فوتسال آسیا؛ شروع مقتدرانه مس سونگوندانلود؛ اولین روز حضور شیمه ورسالیکو در باشگاه اینترمگوایر و واردی به احتمال زیاد در بازی مقابل منچستریونایتد غایب خواهند بودفریبرز محمودزاده: استقلال، پدیده و سپیدرود باید مشکل خود را در کمیته انضباطی حل کنندسعید معروف در حال انتقال تجربیات؛ شکوفایی جوان ها در کنار کاپیتانرامین رضاییان، هدف آتی تراکتورسازان در فصل نقل و انتقالاتورنر: به فکر جدایی از لایپزیش نیستم؛ حضور ناگلزمن نقش مهمی در تصمیمم داشته استترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شدگزارش تصویری؛ ستارگان لیگ امریکا 1 (3)-(5) 1 یوونتوس بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!غیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوسترومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعینگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوسغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شودگونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)رسمی؛ همام طارق به استقلال تهران پیوستپیام توییتری مارسیال: همیشه خانواده ام در اولویت قرار دارد؛ فردا به منچستر بر می گردممشکل جدید سرخ ها؛ قرارداد منشا برای پرسپولیس دردسرساز می شود؟مشکل جدید سرخ ها؛ قرارداد منشا برای پرسپولیس دردسرساز می شود؟ 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم

اینزاگی در صورت کسب ششمین برد متوالی مقابل میلان به اولین اسکودتوی خود می رسد

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید این تیم وسواس قطعی کردن اسکودتو در دربی دلامادونینا را ندارد. 

سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دربی دلامادونینا حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

دربی همیشه دربی است، احساس بسیار خوبی داریم. سخت کار کرده ایم زیرا فردا می تواند روز خاصی برای کل خانواده اینتر باشد. ما در پنج دربی گذشته پیروز شدیم و این برای ما شادی زیادی به ارمغان آورده اما این 5 برد فردا هیچ اهمیتی ندارد. آنچه مهم است چگونگی عملکرد ما مقابل تیم دوم جدول که می خواهد مقابل طرفدارانش بازی را برای ما سخت کند، خواهد بود. در مورد کاری که با بازیکنان در حال انجامش هستیم، صحبت کردیم. امسال سفری باشکوه داشته ایم و امیدواریم فردا روز بسیار مهمی برای همه ما باشد اما آن را به عنوان یک وسواس تجربه نمی کنیم. ما از 13 ژوئیه (شروع تمرینات) کاری که باید انجام می دادیم را انجام داده ایم.

من هیچ چیز را در این سفری که در اینتر داشته ام فراموش نمی کنم، به فینال استانبول فکر می کنم، یک لحظه شگفت انگیز اما یک شکست و یا بازی پایانی دو فصل پیش در سن سیرو مقابل سمپدوریا که هواداران با وجود قهرمان نشدن از ما حمایت کردند. اگر فردا قهرمان شویم بهتر است اما همانطور که گفتم این موضوع یک وسواس برای ما نیست.

سه سال پرفشار و سخت را در اینتر داشته ایم، چند قهرمانی به دست آوردیم اما هرگز برای یک ثانیه تسلیم نشدیم، ما همیشه به یک روش کار کرده ایم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است در کنار کادرم سخت تلاش کنم، من سه سال را با بازیکنانی عالی سپری کرده ام. من به همه آنها از سال اول تاکنون فکر می کنم. بازیکنان جدا شده نیز در رسیدن ما به این نقطه سهم خود را داشتند. پیروزی ها و جام ها در فوتبال اهمیت زیادی دارد اما من از آنچه توانستیم به عنوان یک هم افزایی و مشارکت با باشگاه، تیم و هواداران ایجاد کنیم، خوشحالم. بعد از 22 سال در شهر رم آمدم و 3 سال است در میلان زندگی می کنم و در عرض سه ماه افرادی که با آنها ملاقات کردم از نحوه بازی تیم تعریف کردند. این بهترین تعریف ممکن است.

صحبت های امروز استیون ژانگ؟ من رابطه خوبی با او دارم، فقط می توانم از او به خاطر رفتارش با من حتی در لحظات سخت تر تشکر کنم. او یکی از پرافتخارترین روسای تاریخ اینتر به حساب می آید و به خاطر شور و شوقش سزاوار آن است. تمدید قرارداد؟ اکنون باید به یک هدف که تحقق آن نزدیک است فکر کنیم و پس از آن به آینده. من آرام هستم زیرا افراد بسیار شایسته ای را به عنوان مدیر کنار خود دارم.

پیولی؟ او یک مربی و یک فرد عالی است، ما در لاتزیو با هم کار کردیم. او ماجراجویی خوبی در میلان داشته و از سه شنبه (روز فردای دربی) به بعد برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

لحظه ای که به توانایی فتح اسکودتو پی بردید؟ به دلیل نحوه کار ما در دمای 38-40 درجه ژاپن (تور پیش فصل)، پس از پایان پیش فصل امیدواری به وجود آمد. بچه ها همیشه به روش درست کار می کنند، مانند تیمی که می خواهد به بالاترین سطوح برسد. این سفر طولانی بوده و ذکر یک بازی خاص آسان نیست، اما هر تقابل رو در رو با رقبای مستقیم به ویژه یوونتوس اهمیت داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم