Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:32:37 GMT

اصحاب رسانه همدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۶۹۱

اصحاب رسانه همدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

اصحاب رسانه همدان در نخستین روز از هفته گرامیداشت مقام خبرنگار با حضور در مزار شهدای همدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، هر ساله روز ١٧ مرداد همواره یادآور شهادت مظلومانه و غریبانه "شهید محمود صارمی" است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت این شهید بزرگوار را در تقویم ملی  به عنوان روز خبرنگار ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از ظهر امروز همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت مقام خبرنگار، اصحاب رسانه استان همدان با حضور بر سر مزار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی، با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مقام آن‌ها ادای احترام کردند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، مهرداد حمزه مدیرعامل خانه مطبوعات استان، محمدرضا عارف مدیرعامل سابق خانه مطبوعات استان و جمعی از اهالی رسانه استان حضور داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید اهل قلم محمود صارمی اظهار داشت: این شهید بزرگوار به صورت مظلومانه توسط گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه بسیار زیباست که در آغازین ساعت هفته خبرنگار در مزار شهدا حضور داریم، افزود: مهم‌ترین دلیل حضور خبرنگاران در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار بر سر مزار شهدا تجدید پیمان آن‌ها با شهدا است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه قلم و قدم خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره ادامه‌دهنده راه شهدا بوده است، گفت: اصحاب رسانه استان همواره یار و یاور مدیران استان و ارکان مختلف نظام حضور داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه روز خبرنگار روز ارزش نهادن به قلم و اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: قلم‌زدن و قدم برداشتن در حوزه رسانه بر مبنای خون سرخ و شهادت ارزشمند است.

علیرضا درویش‌نژاد با تأکید بر اینکه در نخستیم روز از هفته خبرنگار با حضور در مزار شهدای همدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنیم، افزود: مقام خبرنگار بسیار ارزشمند است و ارزش این مقام در همدان مهد تاریخ و فرهنگ و تمدن بیش از بیش است.

مدیرعامل سابق خانه مطبوعات استان همدان در این مراسم با اشاره با حضور در مزار شهدا به مقام آن‌ها به ویژه شهدای رسانه ادای احترام می‌کنیم، اظهار داشت: وحدت و صفای بین مدیران و اصحاب رسانه استان را باید غنیمت بشماریم و خدا را شاکریم که در کنار هم زحمت می‌کشیم.

محمدرضا عارف با بیان اینکه اصحاب رسانه با تلاش و کوشش اصحاب همراه با صداقت است به دنبال بیان دردها و مشکلات مردم هستند، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم برای مردم ایران که از همه داشته‌های خود برای نظام و انقلاب هزینه کردند خادم خوبی باشیم.

به گزارش تسنیم، 10 تا 17 مردادماه به مناسبت شهادت شهید اهل قلم محمود صارمی توسط حمله گروهک طالبان در افغانستان هفته خبرنگار نامگذاری شده است.

 

 

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان