Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران انتظامی روز پنجشنبه با حضور در میدان اصلی منطقه شهرک صنعتی امیرکبیر اصفهان مانع گسترش تجمع غیر قانونی در این منطقه شدند.

ایران آنلاین / در ضلع شرقی میدان اصلی منطقه صنعتی امیرکبیر عده ای برای سومین روز اقدام به تجمع غیر قانونی و محدود کردند که پلیس با اعلام هشدارهایی از طریق بلندگو مانع از گسترش این تجمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور افراد در میدان اصلی و خیابان های شهرک صنعتی امیرکبیر تردد خودروها را با مشکل مواجه کرد و سبب بروز ترافیک در این منطقه شد.
ماموران انتظامی نیز با حضور در محل مانع گسترش تجمع غیر قانونی به دیگر مناطق شدند با این حال مغازه های اطراف میدان امیر کبیر که بیشتر تعمیرگاه و قطعه فروشی و دفاتر حمل و نقل است به حالت تعطیل درآمدند.
در 2 روز گذشته نیز جمعی از کسبه و صنعتگران شهرک صنعتی امیر کبیر اصفهان با حضور در خیابان امیرکبیر در شمال این کلانشهر خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند.
بیشتر کارگاه های مستقر در شهرک امیرکبیر اصفهان در زمینه تراشکاری، ریخته گری، مکانیکی، صافکاری، ابزار آلات، ماشین آلات و تعمیر خودروهای سنگین فعالیت می کنند.
صاحبان این کارگاه ها در 2 روز اخیر با حضور در این شهرک، نسبت به وضعیت بازار و نوسان قیمت ها اعتراض کرده و خواهان رفع مشکلات خود شدند. 

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف دو خودرو در آزادراه امیرکبیر با هفت فوتی و مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پراید و سی‌ال‌او ساعت ۰۲:۲۷ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در آزادراه امیرکبیر رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749939

دیگر خبرها

  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد