Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - توقف نمادهاي بانک ها و موسسات اعتباري در بارار سرمايه ايران کم و بيش همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا، همچنين صحبتهايي درباره ادغام حداقل 6 بانک و موسسه اعتباري نيز باعث شده نگراني هاي سهامداران بيش از پيش افزايش پيدا کند.
هم اکنون نماد بانک قوانين از خرداد ماه سال گذشته بسته شده و با وجود گذشت 14 ماه از توقف خريد و فروش سهام، خبري از باز شدن نماد اين بانک نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمايه گذاران و سهامداران بانک قوامين همواره در يک سال گذشته پيگير باز شدن قفل سرمايه خويش نزد سهام اين بانک هستند اما انتظار و پيگيري آنها بي فايده بوده است.
حال با توجه به در پيش بودن پروسه ادغام اين بانک بزرگ خصوصي به نظر مي رسد سهامداران اين مجموعه نبايد به اين زودي ها منتظر باز شدن نماد اين بانک در بورس باشند.
قيمت سهام اين بانک قبل از بسته شدن حدود 64 تومان بوده است و احتمالا با بازشدن نماد آن و تجربه باز شدن نمادهاي بانکي پس از مدت زمان طولاني شاهد افت قيمت بيشتري نيز خواهيم بود.
جالب تر اينکه هيچ اظهار نظر و اطلاعيه اي نيز از سوي مسيولين بانک قوامين نه در سامانه کدال و نه در رسانه ها درباره سرنوشت ميلياردها تومان سرمايه قفل شده سهامداران ذکر نشده است.
تنها مديرعامل اين بانک در چند نوبت توپ را در زمين بانک مرکزي انداخته و آنها را مسيول بسته بودن نماد مي داند.
پايگاه خبري اخبار بانک آماده درج نقطه نظرات و واکنش مسيولان اين بانک مي باشد، هر چند تجربه نشان داده روابط عمومي و امور سهام اين بانک تمايل چنداني به پاسخگويي و بيان علت اين توقف طولاني ندارند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟