Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@18:28:03 GMT

پلیس مانع گسترش تجمع در منطقه امیرکبیر اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۱۹۳۶

پلیس مانع گسترش تجمع در منطقه امیرکبیر اصفهان شد


به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، در ضلع شرقی میدان اصلی منطقه صنعتی امیرکبیر عده ای برای سومین روز اقدام به تجمع غیر قانونی و محدود کردند که پلیس با اعلام هشدارهایی از طریق بلندگو مانع از گسترش این تجمع شد.حضور افراد در میدان اصلی و خیابان های شهرک صنعتی امیرکبیر تردد خودروها را با مشکل مواجه کرد و سبب بروز ترافیک در این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران انتظامی نیز با حضور در محل مانع گسترش تجمع غیر قانونی به دیگر مناطق شدند با این حال مغازه های اطراف میدان امیر کبیر که بیشتر تعمیرگاه و قطعه فروشی و دفاتر حمل و نقل است به حالت تعطیل درآمدند.در 2 روز گذشته نیز جمعی از کسبه و صنعتگران شهرک صنعتی امیر کبیر اصفهان با حضور در خیابان امیرکبیر در شمال این کلانشهر خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند.بیشتر کارگاه های مستقر در شهرک امیرکبیر اصفهان در زمینه تراشکاری، ریخته گری، مکانیکی، صافکاری، ابزار آلات، ماشین آلات و تعمیر خودروهای سنگین فعالیت می کنند.صاحبان این کارگاه ها در 2 روز اخیر با حضور در این شهرک، نسبت به وضعیت بازار و نوسان قیمت ها اعتراض کرده و خواهان رفع مشکلات خود شدند.  برچسب ها: اصفهان ، تجمعات اعتراضی ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: اصفهان تجمعات اعتراضی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود

دلشاد جهانبخشی با اشاره به احداث شهرک دامپروری غرب شهرکرد گفت: نشست تعیین و تکلیف شهرک دامپروری منطقه غرب شهرکرد با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و بیش از ۱۵۰ نفر از متقاضیان منطقه سه گانه غرب شهرکرد در مسجد اعظم اشکفتک در جهت رفع ابهامات و شروع زیر ساخت‌ها و شرایط اهلیت سنجی و مراحل فراخوان شهرک دامپروری دام سبک به مساحت ۴۰ هکتار به تعداد حدود ۱۸۰ واحد با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار راس دام تشکیل شد.

بیشتر بخوانید

اصلاح نژاد دام، گامی در جهت افزایش تولید و توسعه اقتصادی

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در این نشست مقرر شد پیگیری‌های لازم در جهت سرعت عمل استعلامات تکمیلی در ماه‌های آتی بعمل آید تا شهرک مذکور بعد از ۱۸ سال در تداوم توسعه ۴۳ شهرک دامپروری در استان به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تجمیع دام‌های پراکنده از محل سکونت مردم و کاهش اعتراضات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر با تشکیل تعاونی‌ها در بخش شهرک دامپروری مذکور در نیمه‌اول امسال تحقق یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان
  • ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال