Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قائم مقام سازمان دانش‌آموزی و معاونان سازمان و علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد روشنی در افتتاحیه دهمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی در۲  بخش جداگانه دختران و پسران و برای هر اردو با حضور ۱۳۱۲ دانش‌آموز برگزار می‌شود و تاریخ برگزاری اردوی پسران ۱۱ تا ۱۴ مرداد و اردوی دختران ۲ تا ۵ شهریور است.

کاظمی در مراسم افتاحیه گفت: اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی یکی از بهترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است که نقطه ظهور و تجلی همه فعالیت‌های سازمان و زحمات مربیان سختکوش در طول سال تحصیلی محسوب می شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: اگرچه فعالیت‌های سازمان در فضای استان‌ها و مدارس بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان محسوب می شود و افتخار می کنیم دانش‌آموزانی با ادب، با احترام، متشخص، باعزت، با اعتماد به نفس، توانمند، مهربان، صادق و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران و عاشق به وطن را تربیت می‌کنیم اما معتقدیم اردوی ملی کار دیگری می‌کند. 

اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی نماد همدلی اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور 

وی ادامه داد: اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور  است و نماد همبستگی، عشق به ایران، وطن، آرمان‌ها و منش‌های سازمان دانش آموزی محسوب می شود. 

کاظمی افزود: ما در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را که آموخته‌ایم تمرین می‌کنیم؛ مهارت‌های تشکیلاتی را در بخش‌های مختلف یاد می‌گیریم همچنین در این اردوی ملی باهم بودن، باهم زیستن، روی پای خود ایستادن، تمرین سختی‌ها و مقاوم بودن در برابر آنها را می‌آموزیم. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدم شما دانش‌آموزان آینده جمهوری اسلامی ایران هستید که افزون بر درس خواندن و تلاش‌های علمی و ارزنده‌ای، تلاش می‌کنید تا مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی را تمرین کنید.

دانش آموزان بهترین شهروندان نظام جمهوری اسلامی ایران

وی خطاب به دانش‌آموزان پیشتاز ادامه داد: معرفت و بصیرت خود را ارتقا دهید و معنویت، روحیه معنوی و عشق به ایمان و خدا را در این اردو تمرین کنید؛ بهترین شهروندان نظام جمهوری اسلامی ایران شما هستید و ما به شما افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم.

کاظمی گفت: در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی شادی را تمرین می‌کنیم و دانش آموزان پیشتاز سرزنده و شاداب آماده فداکاری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آماده دفاع از آرمان‌های نظام هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر قرار است به آرمان‌های امام، شهیدان، مقام معظم رهبری و ولایت پایند و پایدار باشیم نیازمند دانش‌آموزانی شاداب و سرزنده هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی

حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این ایده‌ها از شهرستان‌های مختلف استان یزد و حتی خارج از استان در ۴ مقطع دخترانه و پسرانه به دبیرخانه ارسال شده است که ۲ هزار و ۸۰۹ ایده در حوزه زیباسازی، ۸۱۱ ایده در حوزه بازی و ۸۲۷ ایده در حوزه محیط زیست است.

ابوطالبی با بیان اینکه سال گذشته قریب به ۶۰۰ ایده در این رویداد داوری شد، بیان کرد: پیش بینی برای این رویداد با توجه به روال سالهای قبل حدود هزار ایده بود ولی استقبال بیش از ۷ برابری نسبت به سال قبل ما را غافلگیر کرد و مجبور به تغییراتی در روند داوری رویداد شدیم. وی تداوم و استمرار در برگزاری رویداد و همکاری مؤثر بین شهرداری و آموزش و پرورش و همچنین افزایش تجربه تیم اجرایی را از مهمترین عوامل این استقبال عنوان کرد.

وی از جمله اقدامات برای افزایش مشارکت دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با رویداد ایده شو دانش آموزی را حضور در مدارس و برگزاری کارگاه‌های معرفی، کارگاه‌های ایده پردازی و حضور دانش آموزان در قالب اردوهای شهری برای ملموس‌تر شدن نیازها در مدیریت شهر نام برد.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد اعلام کرد: امسال برای اولین بار ۵ اردوی دانش آموزی در سطح شهر یزد برگزار شد که دانش آموزان در این برنامه با نگاه دقیق و جستجوگرانه به محیط شهر نیازها را ارزیابی کردند تا بتوانند ایده‌های مورد نیاز و کاربردی را ارائه کنند.

وی رویکرد این رویداد را در ابتدا افزایش توجه دانش آموزان به پیرامون خود در شهر و در وهله دوم جذب ایده‌های بومی و قابل اجرا در شهر یزد عنوان کرد و افزود: در دوره‌های قبل ایده‌هایی از خارج از استان هم به دبیرخانه ارسال شد که قابلیت بومی داشت و حتی در بین برترین‌ها نیز قرار گرفت.

ابوطالبی افزود: بالاترین سطح رسالت این رویداد اجرایی شدن ایده‌های دارای قابلیت است که برخی از ایده‌های دوره‌های قبل در شهر اجرا شده است و این مساله می‌تواند بزرگترین دستاورد شهرداری در بهره مندی از مشارکت شهروندان در مدیریت شهری باشد.

کد خبر 6087872

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران