Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@02:42:23 GMT

آموزش آرایش چشم برای درشت کردن چشم‌های ریز‎

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۲۴۹۲

آموزش آرایش چشم برای درشت کردن چشم‌های ریز‎

 

بابی براون یکی از معروف‌ترین آرایشگران هالیوودی است که مقاله‌های آموزشی بسیار در حوزه‌های مختلف آرایشی روانه بازار کرده است. در این مقاله بابی براون به شما می‌گوید چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌هایی درشت و جذاب داشته باشید.


آرایش چشم ترفند‌هایی دارد که اگر آن را بدانید می‌توانید مانند آرایشگر‌های حرفه ای، آرایش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابی براون bobbi brown یکی از آرایشگر‌های معروف هالیوودی است که علاوه بر محصولات زیبایی‌ای که دارد مقاله‌های همدر مورد نحوه آرایش و آموزش متد‌های آرایشی دارد.



بابی براون bobbi brown یکی از ۱۰ آرایشگر معروف هالیوودی است که علاوه بر محصولات بی نظیر آرایشی که دارد، تکنیک‌ها و ترفند‌های آرایشی بی نظیری را آموزش می‌دهد.


درشت کردن چشم با آرایش
آرایش چشم ترفند‌هایی دارد که اگر بدانید می‌توانید مانند آرایشگر‌های حرفه ای، آرایش کنید‎


سایه آرایشی پایه برای درشت کردن چشم‌های ریز به پیشنهاد بابی براون

اولین قدم برای درشت کردن چشم‌های تان با آرایش این است که از یک سایه هم رنگ پوست تان برای دورتادور چشم‌های تان استفاده کنید. سعی کنید از زیر ابرو تا زیر پلک پایین چشم‌های تان را سایه بزنید و با قلمو آن را پخش کنید که محو شود.



سایه آرایشی دوم برای درشت کردن چشم‌های ریز به پیشنهاد بابی براون

با سایه چشم قهوه‌ای متوسط و برس نرم تقریبا نازک، سایه را روی استخوان زیر ابروی تان تا بالای مژه‌های بزنید و هر چه به سمت بیرونی چشم و مژه‌های تان می‌روید این سایه را کمرنگ‌تر کنید.



سایه آرایشی سوم برای درشت کردن چشم‌های ریز به پیشنهاد بابی براون

برای زیر استخوان زیر ابرو از سایه یک درجه تیره‌تر استفاده کنید و سعی کنید این دو سایه را با هم ترکیب کنید. سایه تیره‌تر باید دقیقا زیر استخوان زیر ابرو‌های تان و در قسمت گودی پلک بالا باشد.



خط چشم برای درشت کردن چشم‌های ریز به پیشنهاد بابی براون

مطابق با سلیقه خودتان و هر طور که راحت هستید از خط چشم مایع، قلمویی و یا با مداد چشم، دقیقا بالای مژه‌های تان خط چشم بکشید.


ریمل برای درشت کردن چشم‌های ریز به پیشنهاد بابی براون

با ریمل مژه‌های بالا و پایین چشم تان را پررنگ‌تر کنید.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آرایش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • عکس/سایه آزادی آمریکایی!
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • فیلم| سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه!
  • فیلم/ سارقی که با قیچی آرایشی زنانه خودروها را می‌دزدید!
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها