Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:08:18 GMT

تقدیر امام جمعه کرمانشاه از خانم‌گل محجبه فوتسال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۲۵۹۶

تقدیر امام جمعه کرمانشاه از خانم‌گل محجبه فوتسال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علماء از سارا شیربیگی فوتسالیست محجبه کرمانشاهی و خانم‌گل فوتسال آسیا تقدیر کرد؛ این دیدار در بیت امام جمعه کرمانشاه صورت گرفت و با اهدای لوح تقدیر از این فوتسالیست محجبه کرمانشاهی که به همراه تیم ملی فوتسال بانوان امسال سکوی قهرمان آسیا را با افتخار و با حجاب اسلامی از آن ایران کردند تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیت الله علماء نماینده ولی فقیه استان در دیدارهای جداگانه‌ای با حضور در منازل شهیدان رضا رحمتی زاده و مسعود کتابی از خانواده‌های معزز این شهدای والامقام دلجویی و با آنها دیدار و گفتگو کرد.

همچنین امام جمعه کرمانشاه عیادتی هم از جانباز نوروز عظیمی داشتند و با حضور در منزل وی به تفقد و دلجویی از این یادگار دوران دفاع مقدس پرداخت. در این دیدارها سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران حضور داشت..


 

کد خبر 4364062

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند زلزله سانحه تصادف دهه کرامت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا