Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام اسماعیلی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان گفت: هدف از تشکیل شورای امر به معروف در مراکز تولیدی و صنعتی تجمیع ظرفیت‌ها و هماهنگی و تعامل بیشتر بین مدیران و کارکنان مجموعه است تا با شناسایی معروف ها و منکرات در بخش های تولید و نیروی انسانی به مثابه یک اتاق فکر برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد امر به معروف اظهار کرد: تمام افراد می توانند در ایجاد معروف و زدودن منکر سهیم باشند و وظیفه شورا این است که فریضه امر به معروف را به درستی برای پرسنل تفهیم کنند و تک تک کارکنان نیز در هر پست و مقامی، چشم ناظر و قلب تپنده تولید باشند و روحیه مسئولیت پذیری و مطالبه گری سازمانی داشته باشند.
وی گفت: در مراکز صنعتی و تولیدی مصادیق معروف و منکری وجود دارد که هر کدام در افزایش تولید و ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها اثر بخش هستند که از مهمترین مصادیق معروف می توان به مدیریت انرژی و جلوگیری از ضایعات و رسیدگی به خانواده های پرسنل از طریق آموزش های مختلف اشاره کرد.
در ادامه ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان گزارشی از وضعیت شورای امر به معروف فولاد هرمزگان ارائه نمودند و اظهار داشتند: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید نظم دهی خاص به ذهن ها دهد که ثمره آن انضباط اجتماعی و کاری می باشد و تاثیر مستقیم در بالا بردن تمرکز نیروها در کار دارد.
در پایان احکام اعضا شورا توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان و مدیرعامل فولاد هرمزگان به آنان اهدا گردید.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید در صنعت فولاد کشور

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای نادر سلیمانی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان صنعت فولاد افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جز آخرین کشور‌های تولیدکننده فولاد بودیم و در رتبه ۱۲۰ جهانی قرار داشتیم، اما امروز با افزایش توان تولیدی، توانسته ایم از کشور‌هایی مانند فرانسه و ایتالیا پیشی بگیریم. سلیمانی در این باره می‌گوید: این یکی از دستاورد‌هایی است که در صنعت فولاد کشور به همت تولیدکنندگان رقم خورده است، همچنین ۴۵ میلیون تن ظرفیت بالقوه تولید فولاد کشور است که امسال ۳۳ میلیون تن آن تولید شده است. به گفته فعالان صنعت فولاد کشور، تولید داخلی در این صنعت دو برابر نیاز داخل است. سعیدیان تولیدکننده فولاد می‌گوید: محصولات فولادی ایران از نظر کیفیت، قابل رقابت با فولاد‌های دنیاست. بر اساس اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور، در یازده ماهه سال گذشته، ۲۹ میلیون تن فولاد خام در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل‌تر (۱۴۰۱) افزایش ۵ و هشت دهم درصدی را نشان می‌دهد. به گفته یکی از تولیدکنندگان فولاد، ایران زمانی بزرگترین واردکننده فولاد در خاورمیانه محسوب می‌شد، اما هم اکنون جز بزرگترین صادرکننده فولاد دنیا است. با وجود محدودیت‌های انرژی در صنایع، تولیدکنندگان فولاد کشور، برای دستیابی به تولید ۵۵ میلیون تن فولاد تا سال ۱۴۰۴، عقب نمانده اند. تولیدکننده دیگری می‌گوید: در حوزه انرژی، برق و گاز با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، اما با افزایش بهره وری و با مدیریت تولید، توانستیم تولید را افزایش دهیم و مهمتر از آن، سرمایه گذاری‌های جدی در خود تامینی و توسعه داشته باشیم. طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور، مجموع صادرات فولاد ایران در یازده ماهه ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ میلیون تن بوده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟