Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:28:09 GMT

روایت دو خواستگاری همزمان در عروس دریایی!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۳۲۷۵

روایت دو خواستگاری همزمان در عروس دریایی!محسن ستوده کارگردان نمایش «عروس دریایی» ؛گفت: موضوع نمایش درباره یک مراسم خواستگاری همزمان است که خانواده ها دچار مشکل می شوند و ژانر کار کمدی اجتماعی است در واقع موضوعی که ما در این اثر بیان می کنیم مشکلات جوانانی است که می خواهند ازدواج کنند و موانعی بر سر راهشان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تا کنون 2 اجرا داشتیم و کار به دل مخاطبانمان نشسته زیرا آنطور که می بینیم دقیقه ای از کار بیرون نیامدند و مدام خنده بر صورتشان بود هدف من هم از این کار ایجاد لحظه ای شاد برای مخاطب بود که خوشبختانه تا کنون محقق شده است.

ستوده در پاسخ به این سوال که چرا روژان آریا منش را به عنوان یک سلبرتی سالها دور از تئاتر در نمایش آوردید،تصریح کرد: ایشان سال ها به دلیل درس خواندن از بازیگری دور بودند و ما برای آماده شدن او هر روز 8 ساعت تمرین می کردیم.

وی در ادامه درباره اینکه نام و تصویر این بازیگر را در تبلیغات اثر استفاده کرده است ،توضیح داد: هر کاری نقطه قوتی دارد و روژان آریا منش هم نقطه قوت نمایش ما است و به طور حتم این نقطه ی قوت را به رخ می کشیم.

ستوده افزود: تخصص من نوشتن متن کمدی است و همه تلاشم را کردم که طنز فاخر و به دور از طنز مبتذل بنویسم همچنین تمام هدف طنز فاخر حقیقت زندگی براساس موقعیت هاست.

گفتنی‌ است؛ نمایش «عروس دریایی» به‌ نویسندگی و کارگردانی محسن ستوده ساعت 19:30 در سالن ۲ عمارت نوفل‌لوشاتو به‌رویِ‌صحنه است که در آن، مریم کیان‌پیشه، سجاد شکورنیا، محسن ستوده، پگاه الله‌وردی‌زاده، احسان فروزش، تیما تقى‌زاده و شقایق مهدی‌پور نیز ایفای نقش می کنند.
 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده مشکلات ازدواج تئاتر تبلیغات ازدواج تئاتر تبلیغات خانواده مشکلات خواستگاری عروس دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم) در پشت صحنه نون خ ۵ چه می‌گذرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل